Alicia sitt perspektiv
Jeg vet ikke hvorfor jeg gråter, men det føles ut som jeg har gjort det slutt med han.
Jeg har aldri sett han så rolig og stille, og det holdt på å ta livet av meg. Jeg hadde mest lyst til å klemme han, få han til å slippe tak i benkeplaten, fordi hendene hans ga tydelig tegn på at det var det de ville.
Jeg kjører på motorveien, og hvert minutt spør jeg meg selv om jeg burde snu. Kanskje jeg var for hard mot han. Kanskje jeg bare burde godtatt unnskyldningen hans og latt det gå.
Skjerp deg, Alicia!
Kanskje dette er det han trenger for å bli klar til å gi dette forholdet en sjanse. Kanskje måten han brukte alle kreftene sine til å roe ned temperamentet sitt var starten.
Jeg skrur på radioen, og Joel Adams fyller bilen umiddelbart.
Now please don't go
Most nights I hardly sleep when I'm alone
Now please don't go, oh no
I think of you whenever I'm alone
So please don't go
Ordene treffer meg midt i hjertet, noe som får meg til å ville snu enda sterkere. Jeg skrur av radioen, mens jeg prøver å fortelle meg selv at jeg må være sterk. Jeg må sette mine egne grenser på hvor mye jeg tolererer, og Alan må skjønne at jeg ikke finner meg i hva om helst.
Jeg elsker han, virkelig, og kanskje det er derfor jeg akkurat tok dette valget. Hadde jeg ikke elsket han så mye som jeg gjør, så hadde jeg kanskje ikke gitt han en ny sjanse.
Dette er vår sjanse, og jeg håper så inderlig at Alan vil dette like mye som meg, fordi denne avstanden gjør vondt allerede.
----------------------
♡ 𝓒𝓲𝓵𝓲𝓪
Alicia er på vei hjem, og kjenner på et stort tomrom ved å ikke være i nærheten av Alan. Hvor lang tid vil det ta før Alan tar kontakt?
Håper alle sammen nyter ferien til tross for omstendighetene. Neste kapittel kommer i løpet av helgen, mest sannsynlig lørdag ♡♡
YOU ARE READING
ROLLER COASTER LOVE
RomanceDette er oppfølgeren til Dangerous love ♡ Hva skjer når den mystiske rundbrenneren som alle jenter har lyst på møter den uskyldige og pliktoppfyllende jenta som ingen legger merke til ? Det oppstår et jordskjelv. Et kraftig jordskjelv har oppstått...