Bölüm 5

530 64 14
                                    

-------🌼-

Buz dolabından iki tane soğuk kola aldım. Çekmeceden de doritos buldum ve son olarak dolaptan iki çikolata aldım. Telefonumu çıkarıp abime mısır isteyip istemediğini sordum. Onaylayınca da bi tencere alıp mısırları koydum ve masaya oturup telefonumla ilgilenmeye başladım.
Tencereden gelen patlama sesiyle irkilince yanına gidip, mısırları tabaklara döktüm ve kucağımdaki aburcuburlarla odaya doğru ilerledim. Kapıya tekme atınca abim duymadı ben de daha sert bir tekme geçirdim.

"Gelsene içeri mal."

"salak mısın! ELLERİM DOLU YA HANİ!"

"Tamam geliyorum."

Kapıyı açtı ve elimdeki içecekleri, mısır tabaklarını alıp bilgisayarın yanına geçti. Bende elimdeki cips ve çikolataları masanın üzerine koyup yanına oturdum. Bana bakarak piç gülüşü attıktan sonra

"Korku filmi açardım ama sen ağlarsın şimdi:d"

"Siktir git ya :D ben izlerim, sen ağlarsın."

Normalde izlemezdim ama bu uklaa tavrı beni sinir ettiği için kabul ettim.
Filmleri gezip bir korkunç palyaço filmi seçtik.

------------------------------🌼-------------------------------------

Palyaçonun ağzını kocaman açıp çocuğun kolunu ısırdığı sahnede korkup elimdeki mısırları yere dökerek çığlık attım. Ushan elindeki mısırı ağzına atıp kolayı içerken kolanın burnundan çıkmasına sebep olacak bir şekilde gülüp sonrasında ben demiştim dercesine tek kaşını kaldırıp bakışını attı. Elimdeki karton bardağı kafasına vurup;

"sus, korkmadım boşluğuma geldi" dedim.

Telefonunu eline alıp odadan çıktı.

"iki dakikaya geliyorum izle sen."

Mouseyi elime alıp filmi durdurdum çünkü tek başıma bu karanlık odada hayatta izleyemezdim.

-------------------------------🌼------------------------------------

Kapıya yaslanıp dışarıda telefonla konuşan abimi dinlemeye koyuldum.

"Sence? Tabii ki kalma amacım sensin."
...

"Hayır kardeşim de var evde."
...

"Tamam bebeğim, çıkıyorum beş dakikaya."
...

Ayak seslerini duyunca hemen yerime geçip filmi devam ettirdim.

"Gazel, ben bu gece arkadaşıma kalmaya gidicem sen evde tek başına kalabilirsin dimi? ağlarsan, komşuya bırakabilirim:D"

"Ya gecenin bu saatinde üstelik korku filmi izledikten sonra beni tekmi bırakıcaksın?!" söze devam ettim.
"anlaşıldı senin evde kalma nedenin doğru ya sen kimsin de bana abilik yapıp beni koruycaksın!"

Sarılıp başıma öpücük kondurdu.

"tamam ama bak abicim benim arkadaşıma gerçekten gitmem gerek, o filmler kurgu zaten merak etme kimse bişey yapamaz benim minik ördeğime..."

Yanağıma buse kondurup tam çantasını alıp kapıya yönelirken seslendim;

"kız arkadaşına gittiğini biliyorum, konuşmaları duydum."

Elindeki çantayı yere bırakıp arkasını döndü, kafasını geriye atıp bakışlarını tavana dikti ve dudaklarını yaladı.

"Ee?"

"O bize gelse? Korkuyorum ben."

"Ya kızım saçma sapan konuşma ya, korkma yemezler seni."

Yarın gelirim ben hadi ışıkları falan aç da uyu korkarsan. "

Eliyle saçlarımı okşayıp çıktı kapıdan.

Pc'nin başına geçtim ve filmi kapayıp blogumu açtım. 3 yeni mesaj bildiriminde girip Ayla'nın mesajını okudum.

Kızım ya çok mutluyum, istediğim lise çıkmış harika yaa! Ee senin ki nere o kadar çalıştın umarım hakettiğin bir lise çıkmıştır :*

Doğru ya, tamamen aklımdan çıkmış hemen yeni sekme açıp okulun sitesine girdim vee Atagül lisesi. İkinci tercihim olan okul çıkmıştı ilki fen lisesiydi ama onun çıkmaması da bir yandan iyi oldu, genelde Anadolu liselerinde daha çok anı biriktirirsin derlerdi.

Yatağımın üzerinden telefonumu alıp abime mesaj yolladım.

Deha kardeşin Atagül lisesini kazandı :D

Cevap fazla gecikmedi.

Abisine çekmiş dksjfkej

Telefonu tekrar yatağıma attım vegiyinmek için dolabımı açtım. Bol tişörtlerimden birini aldım ve bir dakika ya bol mu dedim ben?
Madem abim evde yoktu yokluğundan yararlanmam gerekirdi tabii.

-----------------------------🌼--------------------------------------

Gidip onun dolabından bol bir tişörtünü ve eşofmanını aldım. Tam yatağıma atlıyacakken telefonum çaldı.

Ushan bey, ne oldu acaba tebrik mi edecekti :d

Açıp konuştum.

"alo"

"naber bıdık kazanmışsın atagül lisesini. Bak oranın ortamı pek iyi değil, sen derslerine odaklan sadece bişey olursa hemen alo ushan abi diyorsun gelirim ben :D"

Kıkırdayarak "uff saçma sapan konuşma tabii ki gelip beni utandırmıycaksın arkadaşlarımın yanında dimi. " diyip onu sinir etmenin verdiği gururla gülümseyerek devam ettim.

"ee napıyosunuz arrrkadaşınla ?"

"film açtık da, o uyudu şimdi."

"İyi tamam selam söylersin sana iyi eğlenceler hadi kapatıyorum. "

" tamam, sen evdesin dimi. "

" Yok ya erkek arkadaşıma geçtim, korktum da biraz. Biz de film açtık uyuyakalmışım yanında sen arayınca uyandım. "

" Gazel, doğru söyle."

"Benim sevgilim mi var gerizekalı evdeyim tabii."

"Tamam kapatıyorum ördeğim benim uyumadan foto at da aklım sende kalmasın."

"İyi atarım iyi uykular."

Çıkıp kameraya girdim ve fotoğraf çekip yolladım.

-Bak uyudum dkwjs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Bak uyudum dkwjs

Cevap gecikmedi.

+Aferin bücür iyi uykular rüyanda beni gör.

-Allah korusun eökdlwmslw.

+Wödmwşöeele

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin