----------------------------------🌼---------------------------------
Uzun süre zarfında sonra kitabımı kapadım ve boş fincanı mutfağa götürmek için salona çıktım. Fincanı tezgaha koyup arkamı dönünce masadaki kül tabağına gözlerim takıldı. İçmek istedim o an gizemli çocuğun hatrına mutfak dolaplarını karıştırdım çakmak bulabilmek için ama yoktu.
Sanırım gerizekalı abim almış yanına, o mal hep en az iki üç çakmak taşırdı cebinde. Neyse ki sigaraların yerini biliyordum. Tezgaha çıkıp dolabın üstündeki kutuyu aldım. İçindeki siyah poşetten 4,5 paket sigara çıktı. Annemler bilmiyorlardı hala abimin sigara içtiğini oda bu yöntemle sakladı onlardan. İçinden 1 paketi alıp diğerlerini poşete doldurup kutuya koydum.
Paketten 1 dal çektim ve ocağın altını açıp sigaramı tutuşturdum. 1 tane daha çektim onu da diğerine deydirdim ikisini de dudaklarıma yerleştirip tüm acılarımı silmesini ister gibi cigerlerime çektim. Ama öksürmedim bu sefer hatta hoşuma gitti.
Geriye kalan gri dumanları burnumdan verdim. Ağzımdaki iki sigarayla balkona çıkıp salıncağa oturdum. İkinci nefesimi dün geceki çocuk için çektim ama boğazıma dolan duman öksürmeme sebep oldu. Hayatıma birden girmesinin kader olduğunu düşünmeye başlamıştım, tekrar gelmesi lazımdı bu akşam yine onu beklemeye karar vermiştim.
Odama döndüğümde camı açık bıraktığımdan kapıyı açınca rüzgar girdi içeri. Boğazımda sanki yumru oluşmuş yutkunmama izin vermiyordu. Ama bu ona bağlanmamdan falan değildi. Hayatıma giren herkes bir şekilde hemen çıkıyordu o kadar mı nefret edilesi birşeydim ben. Düşündükçe herkese kin öfke biriktiriyordum.
Ondan da nefret etmeye başlamıştım bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
Randomo çok sevdiği sigarasını aldı dudaklarının arasına ve ciğerlerine çekti. Artık hiçbişey hissedemiyorum Gazel.. ------------🌼-------------- Herkes tarafından küçük görülen okulun ezik kızı Gazel yakın arkadaşı tarafından ihanete uğrar ve yaz tatili...