11-) Çiçekli Tepsi 🌸

325 49 1
                                    

Bölüm müziği: yüzyüzeyken konuşuruz boş gemiler.

---------------------------------🌼----------------------------------

Birşey söylemeden yanına oturdum. Zaten konuşması gerken oydu. On dakikanın ardından sessizliği bozması için kafamı "ne var" anlamına salladım. Ki söze girdi.

"Hani beni o akşam polislere ihbar etmedin ya"

"evet."

"Kim olsa söylerdi ama sen söylemedin."

"Eee"

"sağ ol."

"önemli değil"

Hemen gitmesini istemiyordum ve bu nedenle gitmemesi için sebepler arıyordum.

"içecek bişeyler getireyim mi sana?"

"olur."

Salonda abimi uyandırmamak için minik adımlarla ilerliyordum. Ama mutfağa girince şoka uğradım. Salak zaten mutfaktaydı. Soru sormaması için dua ederek dolaptan Çiçekli Tepsi aldım.

"Ne yicen lan gece gece."

"kola çekti canım."

Çekmeceden iki tane de karton bardak aldım.

"Napcan 2 tane bardağı"

Durumu toparlamak adına iç içe koydum bardakları. "Böyle seviyorum ben."

Mırıldandı. "ruh hastası ya"

Kulak asmayıp kapıya yöneldim ve odama yürüdüm.

--------------------------------🌼-----------------------------------

Yatağıma tepsiyi koydum.

"kola seversin umarım."

Beni dinlemeyip tepsiye odaklanmıştı ve içi acıyormuşcasına gülümsüyordu.
Bardağı alıp doldurmaya başladım.

"Bana sevgilimi hatırlattın."

İstemsizce yüzüm düştü. Ama zor da olsa gülümseyerek ona uzattım bardağını.

"Nasıl yani" dedim.

"onun da herşeyi çiçekli böcekliydi, çok tatlıydı tanısan eminim çok severdin."

"geçmiş zamanlı cümleler kurduğuna göre ayrıldınız mı?

" Hayır. " dedi iç çekerek. Sonra yutkundu

" öldü. "

İşte o an kaynar sular döküldü başımdan aşağı.

" B-ben bilmiyordum yani seni üzecek Birşey sorduysam özür dilerim.

Gülümsedi.
"Sorun değil alıştım."

"Şey, istersen anlatabilirsin dert ortağın olabilirim." onu iyi hissettirmek adına ben de gülümsedim.

"Bunları sonra konuşsak olur mu?"

Başımı salladım. Ve biraz olsun acısını unutturabilmek adına kendi acılarımdan bahsetmeye çalıştım.

"Aslında benim için de vardı biri."

Bakışlarını bana çevirdi ve gözlerini gözlerime kenetleyip pür dikkat dinlemeye başladı. İhanet hikayemi onunla da paylaşırken yorgunluktan uyku çökmüştü. O beni dikkatlice dinlerken hala birşeyler anlatmaya çalışıyordum. En son kafamı taşıyamıyacak haldeydim. Başımı omzuna yasladığımı hatırlıyorum.

-------------------------------🌼------------------------------------

Sabah kalktığımda üzerim örtülmüş haldeydi. Ve cam açık bırakılmış dışarıdan güneş ışıkları yüzüme vuruyordu. İstemsizce gülümseyerek gözlerimi aralayıp yatağımda doğruldum.

Yerdeki boş kola şişesi boş bardak ve sigara izmaritlerine gözüm takıldı. Çiçekli Tepsi..
Ölen sevgilisi.Çok... çok kötü bir durumdu bu neler yaşamıştı kim bilir.

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin