17 / PlayStation

284 39 1
                                    

Multimedya : Berke

Bölüm müziği : Beggin

——————————🌼——————————

İzlediğim filmin bitişiyle patlamış mısırdan kalan tuzlu parmaklarımı yaladım. Gelen titreşim sesiyle telefonumu elime alıp grubumuza girdim.

                           - SQUAD

BURAK: Aga bize gelsenize konsol atalım

OZAN: Proje yetiştirmem lazım, olmaz.

BERKE: Oynayamıyorsun ki hep hile peşindesin..

BURAK: Hehe kaybettiğin için.. :D

BERKE: tamam lan geliyorum, hile yaparsan azına sıçarım ama!

OZAN: Özendirdiniz şerefsizler, bende geliyorum!

BURAK: Beyler, grupta kız var küfretmeyin amına koyayım! "

BURAK: Ay pardon Gazel.  Gazel, sen de gelsene!!

GAZEL: Beni boşverin ya, oynayın siz.

OZAN: Burak varken bizim takım çok güçsüz, gel işte ya.             

GAZEL: Peki tamam geliyorum, Burak bana özelden konum atar mısın?

BURAK: Atıyorum civciv
Çağan/Görüldü.

Bu sefer annemlere ne deyip çıkacaktım acaba... Saat zaten altı olmuştu. Aklıma gelen muzip fikirle sırıttım. Hemen odama koştum ve masadan birkaç A4 kağıdıyla beraber kalemler alıp annemin yanına mutfağa gittim.

"Annecim ben sana söylemeyi unuttum!
Bizim sınıftan Filizle yarına projemiz vardı ya... Onlara gitmem lazım."

"E kızım ilk günlerden daha proje mi verilir miş?"

"Ben de öyle sanıyordum da verdiler işte."

"Saat kaç oldu annesinin haberi var mı kızın?"

"var var, hadi çıktım ben." yanağını öpüp "beni merak etme geç gelebilirim, ne zaman biterse işte."

"Allahım yarabbim ya çok yükleniyorlar bu çocuklara... Tamam kızım git."

Topuz yaptığım saçımı açıp üstüme de deri ceketimi alarak çıktım evden. Hava kararmıştı, gece dışarı çıkmaya bayılırdım binanın kapısından çıktığımda Çağan'ı gördüm.

"niye geldin?"

"bu saatte seni yalnız göndereceğimi düşünmüyordun heralde, sen de çetenin üyesinin ve benim sorumluluğumdasın."

"hadi ya, ben bakarım başımın çaresine bir kere."

"sen de şeker verseler kanıp gidecek bir tip var."

"hiç de öyle bir tipim yok."

"peki.."

Bu güzel karanlık sokaklarda yürürken, elimdekileri işaret edip, "annene yalan mı söyledin."

"Tabi ya zaten anneme dört tane erkek arkadaşım var saat yediye gelmek üzere ama onlarla takılmaya gidiyorum desem kesin izin verirdi fakat ben yine de yalan söylemeyi seçtim."

"çok fazla açıklama yapıyorsun" gözlerimi devirdim.

Yan tarafta bir çöp kutusu bulduğumda elimdekileri attım. Çağan bana lolipop uzattı, "çimen göz ister misin bundan?"
Elindekini aldım. "teşek- aa unuttum,teşekkür etmek yok." Azıma alıp yemeye başladığımda beni sinir ederek gülmeye başladı, ne olduğunu anlamak için durdum o yürümeye devam ederken. Ve aklıma az önceki konuşmamız geldi

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin