Multimedia: Filiz
Bu bölümü okurken Devil Eyes şarkısını dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum fhkwjds.
Kahve bardağından yüzüme vuran sıcaklık her sabah ayılmama yardım ediyordu. Bu gün okulun ilk günü olduğundan biraz heyecanlıydım. Normal insanlar pek takmaz hatta nefret ederlerdi ama bneim planlarım vardı bu yüzden herşeye en başından dikkat etmem gerekirdi,
Kahvem bitince gardrobumun önünde bir süre dikildim. Kinimi yansıtacak siyah kıyafetler seçmeye çalıştım.
Siyah bir tişört, siyah hırka, siyah dar pantolon..
Son olarak takılarıma göz attım. Çağanın ki gibi bir zincir almıştım geçenlerde onuda boynuma takınca makyaj masamın aynasına bakıp kendimle gurur duydum, en sevdiğim parfümümü de sıkınca artık hazırdım.
Çantamı alıp kapı önündeki siyah postallarımı giyerek evden çıktım...
🌺
Kulaklıklarım kulağımda en sevdiğim sokakta yürürken tanıdık gölgeye gözlerim takıldı. Çağandı bu koşarak yetişmeye çalıştım. "Çağan!"
Sesimi duymasıyla adımlarını yavaşlattı ama arkasını dönmedi.
Soluğumu düzene sokmaya çalışarak"naber"
"iyi." ağzında kürdan geveliyordu yine,
Çağanın yolu normalde bizim evin oraya okula göre ters düşüyordu fakat cevap vermeyeceği saçma soru sormak istemedim, ne kadar sırıtışımı gizleyemesemde.
"Bak minik, orda da benimle takılmaya çalışma bizim ortam sana göre değil."
Şimdi belli oldu okuldaki yeri, kötü çocuğuydu belli ki okulun bu cümlesinden bile anlamak zor değildi.
Cevap vermedim. Ondan daha hızlı yürümeye çalıştım fakat uzun bacakları buna asla izin vermiyordu. Yapmaya çalıştığımı anlayınca bana çaktırmadan güldü. Bense az önce söyledikleri yüzünden hiç pas vermiyordum.
🌺
Okula vardığımızda arkama bakmadan yeni sınıfıma geçtim. Arkalarda oturan esmer güzel kızın yanına koydum çantamı
"selam.""Selaam"
Arkadaş olma konusunda benden daha istekli görünüyordu. Elini uzattı,
"ben Filiz"Karşılık verip, "Ben de Gazel."
"Gazel, dersin başlamasına daha 15dk var bahçeye çıkalım mı? Hem daha iyi tanışırız."
Gülümseyerek "olur" dedim.
Siyah uzun Saçlara, açık kahve gözlere sahipti. Sevimli bir kıza benziyordu..
🌺
Bahçeye çıktığımızda kenardaki banklardan birine oturduk. Filiz konuşmaya başladı. "Of ya bu yaz tatillerinin bitmesinden nefret ediyorum." Dalmış, yeri izleyen bana baktığında "ya evet bende" dedim.
Kafamı kaldırıp bahçeyi incelemeye başladım. Gözüme takılan detay beni hme mutlu, hem de sinir etti. Çağan ve arkadaşları... Arkadaşları da kendi gibi oldukça yakışıklıydı, beraber ayakta konuşuyorlardı. Siyah yoğunluklu giyinen bu çete, eminim bir çok kızın dikkatini çekiyordur. Arkasını dönüp bu taraflara bakınınca hemen Filiz'e döndüm.
"Sınıfa geçelim mi?" Başını sallayıp yanımdan yürüdü.
🌺
Tanışma faslının ardından hemen derse geçen matematik hocası sinirlerimi bozmuştur. Filiz eğilip,
"Olum bu matematik hocalarında bişey var, okul yıkılsa konuyu bitireyim öyle çıkın diyecekler neredeyse hepsi ders işlemeye aşık."
Kıkırdamamla arkasına dönen hocayla iki saniyelik göz temasımızın ardından tekrar Filiz'e döndüm. "harbiden."
🌺
Sıkıcı ders sonlandığında elindeki telefona sırıtan Filizle göz göze geldik. Telefonu kaldırıp "çok tatlı çocuk ya" diyince, gözlerimin önündeki Ebrar halisilasyonuna engel olmak için kapadım gözlerimi, açtığımda açtığımda sorumu yönelttim.
"Kim?"
"Cenk ya."
"Bu okulda mı?"
"Evet üst sınıflardan."
"Sevgilin mi?"
"Flört gibi birşey."
"anladım."
🌺
Çıkış saatine geldiğimizde Filiz kolumdan tuttu."Gazel numaranı versene bana, haberleşiriz."
"olur." Elindeki telefona numaramı yazıp sınıftan çıktım.
Okulun yanındaki büfenin orda Çağan ve çetesini sigara içerken gördüm. Bana bakan Çağan'a göz devirip yoluma devam ettim.
-----
Eve geldiğimde binanın kapısında yaslanıyordu, görmezden gelip merdivenlere yöneldiğimde kolumdan tuttu. "Bıraksana!"
"Küstün mü sen bana çimen göz."
"hahaha, ilk okuldamıyız Çağan?"
Beni bırakıp cebinden sigarasını çıkardı. Fırsattan istifade içeri girip merdivenleri çıktım.
------
Odamın camından baktığımda gitmişti, ne bekliyordum zaten.
🌺
O günden beri Ushan bana pek pas vermiyordu. Abim için aldığım minik çikolatalı pastayı dolaptan çıkardım ve odasına ilerledim.
Kapıyı tekmeleyerek açtığımda, bana deliymişim gibi bakıyordu.
"Iyi ki doğdun tosba!"
"Gazel, bugün benim doğum günüm değil."
"olsun, ye" Çatalın birini çıkarıp ona verdim ve yanına oturdum.
"En sevdiğin çikolatalı dimi?"Gülümseyerek yemeye başladı. Aniden bağırdım.
"Yeter ya ne bu küslük?""Biz çocuk değiliz Gazel, küsmedik. Ama hala sinirliyim sana."
"Aman yaa" diyip boynuna sarıldım, karşılık verdi.
"Bana bak, beni bidaha kızdıracak şeyler yapma tamam mı ördek."
"Tamam..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
De Todoo çok sevdiği sigarasını aldı dudaklarının arasına ve ciğerlerine çekti. Artık hiçbişey hissedemiyorum Gazel.. ------------🌼-------------- Herkes tarafından küçük görülen okulun ezik kızı Gazel yakın arkadaşı tarafından ihanete uğrar ve yaz tatili...