13/ Adın Ne Senin

310 44 4
                                    

Multimedia : Gizemli çocuk :)

——————————🌼——————————

"Sonunda Gazel ya. Merakta bıraktın beni. Telefon numaran silinmiş arayamadım da, anca burdan yazabiliyorum."

"tamam, mesaj atarım sana numaramı ee ne anlatıcaksın bu kadar önemli."

"sağol Gazel bende çok iyiyim."

"Haklısın ya sormayı unuttum, nasılsın nasıl gidiyor."

"İyi valla geçen hafta tatildeydim, e biliyorsun zaten okulun açılmasına da 21 gün kaldı."

"Hadi yaa o kadar oldu mu?"

"Kanka doğru diyorsun zaman nasıl geçti anlamadık. Senin hayat nasıl gidiyor??"

"İyi benim de işte aynı rutin, yeni kitaba başladım.."

"Vaay sen okuyorsan güzeldir, adı ne?"

"Siyahın buruk tebessümü."

"Hmm."

"Eee kızım sen hala anlamadın şu olayı."

-

Ayla'nın gözleri arkama takılmıştı. Bana işaret yapınca arkamı döndüm.

Ushan içeri üstsüz dalmıştı.
"Abi bu halin ne ya niye çıplak dalıyosun içeri."

"Lan çıplak değilim eşofman var ya altımda, ayrıca burası benim odam sanane."

Gözlerimle bilgisayarı işaret ettim.
"Arkadaşımla konuşuyorum, çık hadi."

"Haa, pardon pardon." Dolabından hırkasını alıp çıktı.

-

"Kızım bahsettiğin abin bumu şimdi senin"

"evet."

"o nasıl abi lan."

Kahkaha attım.
"Emin ol, göründüğünden daha salak.."

oda güldü.
"Neyse, ne diycem, bu Ebrar varya yılan. Okul açıldıktan sonraki hafta Gökberk'in doğum günü varmış. Bahçeli Cafe'yi kapattırıp orda kutlayacaklarmış."

Masadaki su şişesini kafama diktim ve sert bir şekilde burnumu çektim. "Eee."

"Diyorum ki, bizde mi gitsek?"
Tabii şeytani gülümsemesini ihmal etmemişti.

-

Ayla'ya nasıl intikam alacağımı anlatmamıştım ama Ebrar'ın ne boklar çevirdiğini biliyordu.

"bakarız."

Ben onun aksine gayet sakindim.

"Neyse, Ayla kapatıyorum ben sonra görüşürüz."

"Tamam ama mutlaka görüşelim bak merakta bırakma beni,"

"Tamamdır. Hoşçakal"

-

Kapatıp kendi odama geçtim. Elim saçlarımda, odamda bir ileri bir geri ne yapacağımı düşünüyordum. Ki düşünce bulutlarımın dağılmasına sebep olacak şekilde cam tıkladı. Hemen gidip açtım.

"Benim de tam sana akıl danışmam lazımdı. Konuşmamız gerek, ama burda olmaz abim evde nereye gidelim?"

"Sana sorun olmazsa, benim evimde konuşabiliriz."

"tamam, benim için sorun yok" dedim yanına ilerlerken,

Bana engel oldu. "Hayır sen abine söyleyip kapıdan çıkıyorsun, merak eder seni."

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin