16/ Çete

293 42 5
                                    

Multimedya: Ozan

Not: Çetenin diğer üyelerini bölümler ilerledikçe medyaya koyacağım.

Bölüm müziği : Hippie sabotage -Devil eyes

---------------------------------🌼-------------------------------

  Kimya dersinde tahtadakileri not alıyordum. Filiz ise telefonla ilgileniyordu. Daha ikinci günden okuldan nefret etmeye başlamıştım.

"Gazel, bu teneffüs Cenkle buluşcaz sen de gel."

"olur mu canım siz takılın işte, benim ne işim var yanınızda."

"ya nolur gel, çok utanıyorum ben."

"iyi tamam."

Hoca bağırarak, "nerden geliyo bu mırıltı yine!" takmayıp not almaya devam ettim.

🌼

Teneffüs zili çaldığında kantine gelip köşedeki masalardan birine oturmuştuk. Yanımıza gelen kıvırcık saçlı çocuk elini uzatıp bize kendini tanıttı. "Ben Cenk."

Uzun sohbetin ardından yan masamıza gelen Ebrar ve arkadaşları damarlarımdaki kanın ısınmasına sebep olmuştu. Asla göz temasını kesmedim beni farketmesini sağlamak için, sonunda beni görünce gülümseyip el salladı.. nE, şaka mı bu? Sinirle göz devirip önüme döndüm.

Cenk, "Diğer teneffüs bahçedeyiz o zaman? "

Filiz, "Gazel sende geliyorsun dimi?"

"ben aranıza girmiyim şimdi, boşverin beni."

Cenk,"Hayır gelebilirsin, sorun yok."

🌼

Kolumun dürtülmesiyle uyandım. "Gazel hadiii"

"Tamam, uyandım sakin ol" Esneyerek "neden bu kadar kastın anlamıyorum."

Gülüştük.

Dışarıda bizi bekleyen Cenk'in yanına vardığımızda selamlaştık ve yürümeye koyulduk.
Çağan ve arkadaşları çardakta oturuyorlardı. Bana baktığında kafamı Filizlere çevirip gülüşmelerine eşlik ettim.

Bir süre yürüdükten sonra koluma dokunan elle irkildim. Kafamı çevirdiğimde gördüğüm görüntü sinirimi bozdu, Ebrar..

"ne istiyorsun"

"Gazel, uzatma artık barışalım."

"Şaka mısın?"

"Neden?"

"Sormaya da utanmıyor ya, hahaha çıldıracağım. Şöyle anlatayım sen benim sevdiğim çocukla çıkıyorsun ya. Hala arkadaş kalabilecek yüzün var mı benle."

"..."

"Ben de öyle düşünmüştüm."

"Ama bak bilmediğin yerler var nolur bana suç atma oda beni seviyormuş zaten.."

"Mutlu musunuz?"

"ne"

"Mutlu musunuz dedim."

"Evet"

"MUTLULUĞUNUZU SİKEYİM O ZAMAN!!!"

kolumu sıkan bir el hissettim ve Ebrarın şaşkın bakışlarını... Beni çekiştirip götüren kişiye döndüm, Çağan.. Ona da çok sinirliydim "Bıraksana beni!"

"Benim yanımda duracaksın artık."

"Allahallah neden?"

"çünkü, ben öyle istiyorum."

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin