"Y/n γαμώ, τελείωνε!" Φώναξε ο αδερφός μου καθώς εγώ εβαζα τα παπούτσια μου.
Όπως πάντα είχαμε αργήσει, και ο αδελφός μου κατηγορουσε εμένα, ενώ αυτός έκανε 100 ώρες στο μπάνιο.
"Τώρα! Δεν φταίω εγώ π-"
"Μην μιλάς και τρέχα! Θα αργήσουμε εξαιτίας σου."
"Jimin, ηρέμησε." Είπα και ξεφυσιξα. Άκουσα μια κόρνα από αυτοκίνητο και τότε η καρδια μου αρχισε να χτυπάει δυνατά.
Ξέχασα ότι θα έρθει να μας πάρει..
"Είσαι τυχερή που ήρθε ο Taehyung, αλλιώς θα σου είχα βγάλει το αυτί." Είπε ο Jimin και γέλασα, δεν εννοούσε αυτά που έλεγε.
Ή τα εννοούσε;
Αργήσαμε να ξυπνήσουμε με αποτέλεσμα να πρέπει να βιαστούμε για να πάρουμε το λεωφορείο, ο κολλητός του όμως μας έσωσε.
Έβαλα την ζακέτα μου και πήρα την τσάντα στα χέρια μου. Μπήκαμε στο αμάξι και είπαμε καλημέρα στον Taehyung, ο οποίος δεν σταμάτησε να χαμογελά γιατί απ' ο,τι άκουσα, έκανε κάτι με μια κοπέλα από το σχολείο.
Ο Taehyung είναι ο κολλητός του αδερφού μου και ας πούμε ότι ξέρουν ο ένας τον άλλον από πολύ μικρή ηλικία, που σημαίνει ότι και εγώ τον ξέρω από πολύ μικρή. Που σημαίνει ότι μεγάλωσα μαζί του.
Είναι ο τύπος αγοριού που θελω: Ψηλός, μεγαλύτερος, κούκλος, τι άλλο θες;
Να με σέβεται και να έχει καλή προσωπικότητα.
Μου άρεσει εδώ και.. πεντε χρονια; Βέβαια, επιστήμονες λένε ότι αν σε αρέσει κάποιος πάνω από έναν χρόνο είναι αγάπη, αν και δεν το πολύ πιστεύω. Το να αγαπάς κάποιον είναι σοβαρό και αποκλείεται να υπάρχει αγάπη ανάμεσα σε εμένα και σε αυτον. Ίσως πλατωνική.
Ο Taehyung εκτός από ελκυστικό αγόρι, είναι και βλακας. Έρχεται σχεδόν κάθε μέρα σπίτι μας με αποτέλεσμα το σπίτι να γίνεται χάλια εξαιτίας τους, και να πρέπει να το καθαρίσω γιατί οι γονείς μου λείπουν κάθε μήνα σε ταξίδια λόγω την δουλειά τους.
Αγόρια.
Σαν οικογένεια είμαστε αρκετά καλά οικονομικά. Οι γονείς μου έχουν μια εταιρία εδώ στην Κορέα, που είναι πολύ δημοφιλής στον κόσμο.
Παρόλο που εχω λεφτα, ποτέ δεν φερθηκα διαφορετικα απ'οτι ατομα που δεν έχουν ή εχουν λιγα. Δεν αλλάζει τίποτα από το να πηγαίνω σε κανονικό σχολείο και όχι ιδιωτικό. Πάλι τα ίδια προβλήματα έχω και το ίδιο σκατα ειμ-
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...