030

552 52 3
                                    

Author's POV

"Σταμάτα, Seulgi." Έσπρωξε ελαφρά την κοπέλα από πάνω του.

"Taehyung! Ποιο είναι το πρόβλημα σου; Είσαι ο μόνος που δεν με θέλει!" Φώναξε νευριασμένη.

"Ίσως αν είχες λίγο μυαλό, θα καταλάβαινες." Ξεφυσιξε.

"Αυτή φταίει, χμ; Η τσούλα φταίει, έτσι;!" Ο Taehyung νευριασε με τα λόγια της. 'Ποια μιλάει.." σκέφτηκε.

"Άσε την Y/n ήσυχη." Σηκώθηκε και έβαλε το παλτό του.

"Βέβαια, το 'κακό αγορι του σχολείου', άλλαξε εξαιτίας της, χμ; Γιατί δεν το παραδέχεσαι;" Τον σταμάτησε από το να φύγει.

"Δεν σε αφορά." Την έσπρωξε δυνατά, με αποτέλεσμα αυτή να πέσει στο πάτωμα. Τον νοιάζει; Όχι, δεν τον ενδιαφέρει ότι και να πει, αυτή γι'αυτόν είναι μια τσούλα. Και πάντα θα είναι.

"Ότι πεις, Taehyung. Δεν θα το αφήσω ετσι-" Σταμάτησε να μιλάει η Seulgi οταν ο Taehyung την έσπρωξε στον τοίχο και άρχισε να σφίγγει τον λαιμό της με τα χέρια του.

"Μην. Ασχολείσαι. Με εμένα. Και την. Y/n." Είπε αργά αργά για να το καταλάβει. Η Seulgi στην αρχή τρόμαξε, Αλλά τώρα της άρεσε.

"Taehyung.. Άσε με να σε κάνω να νιώσεις ωραία." Άρχισε να χαϊδεύει το σώμα του.

"Μην με ακουμπάς."

"Taehyung~" Αναστέναξε.

"Φεύγω."

"Αν φύγεις, θα πάω να πω στην Y/n το μυστικό σου." Ο Taehyung σταμάτησε να περπατάει. Πάγωσε στην θέση του.

"Π-πως το-"

"Μμ, βρήκα το αδύνατο σημείο σου, αυτό ήθελα. Το έμαθα από κάπου, δεν σε αφορά." Δάγκωσε τα χείλη του.

"Από ποιον το έμαθες;"

"Αν κάτσεις, δεν θα πειράξω την Y/n. Αλλά αν φύγεις, δεν θα σ'αρέσει αυτό που θα κάνω, αγορίνα."

'Την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ την μισώ.' Σκεφτόταν ο Taehyung.

"Σκέψου έξυπνα.." Πήγε κοντά του και άρχισε να χαϊδεύει το σώμα του ξανά.

"Αν μάθει για αυτό το πράγμα η-"

"Σσσ, Μην αγχώνεσαι, δεν θα πω τίποτα." Ανέβηκε πάνω του και τον φίλησε.

Και στο τέλος,

Η Seulgi πήρε αυτο που ήθελε.

Your POV

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now