"Taehyung, φτάνει." Χαμογέλασα ελαφρά και προσπάθησα να τον διώξω από πάνω μου.
"Όχι." Συνέχισε να φιλάει τον λαιμό μου.
"Το ξέρεις ότι είμαστε ακόμη στο σχολείο, έτσι;" Τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα.
"Ναι, γιατί φοράς αυτήν την φούστα που ανυπομονω να βγάλω." Ψιθύρισε στο αυτί μου και εγώ γουρλωσα τα μάτια μου. Τον χτύπησα ελαφρά στον ώμο και γέλασα.
"Δεν θα την βγάλεις όμως." Του έκλεισα το μάτι. "Είσαι σίγουρη γι'αυτό;" Το βλέμμα του έγινε σοβαρό αλλά ήξερα ότι προσπαθούσε να μην γελάσει.
"Θα φύγουμε ποτέ από αυτήν την τουαλέτα ομως;" Ρώτησα και έφτιαξα τα ρούχα μου.
"Πάμε." Μου έπιασε το χέρι και είμασταν έτοιμοι να φύγουμε μέχρι που ακούσαμε γνωστές φωνές. Και μάλιστα πολύ γνωστές.
"Σκατα." Άκουσα τον Taehyung να ψιθυρίζει και ένιωσα τον εαυτό μου να μετακινείται μέσα σε μια τουαλέτα μαζί του.
"Ναι, συμφωνώ." Άκουσα την φωνή του αδελφού μου και γουρλωσα τα μάτια μου.
Αν περπατούσαμε λίγο ακόμα..
Κοίταξα τον Taehyung και αυτός μου έκανε σήμα να μην μιλάω.
"Άλλα νεα;" Είπε η φωνή του Hoseok, φίλος του αδελφού μου.
"Δεν ξέρω.. αλλά υποψιάζομαι κάτι.." Πήγα πιο κοντά στον Taehyung για να μην φαίνομαι. Ευτυχώς η πορτα ήταν κλειστή και κλειδωμένη, αλλά τόσο ψηλός που είναι ο αδελφός μου μπορεί να δει ποιος είναι στην τουαλέτα.
"Σαν τι;"
"Νομίζω πως.. ο Taehyung ερωτεύτηκε." Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά με τα λόγια του αδελφού μου. Τον κοίταξα και απέφυγε να με κοιτάξει.
Και αν δεν είμαι εγω; Αμάν, Y/n, πρέπει να σταματήσεις να είσαι τόσο ανασφαλής..
Σκάσε Y/n, είσαι σε μια τουαλέτα, μικρή σε μέγεθος, με τον Taehyung πιεσμένο πάνω σου. Μην χαλάς την στιγμή.
Άκουσα το μυαλό μου και προσπάθησα να ακούσω τι λένε έξω, αλλά το σώμα του Taehyung κολλημένο πάνω μου δεν βοηθούσε.
"Οντως;"
"Λογικά. Τώρα τελευταία τον βλέπω να ανοίγει το κινητό του κάθε τρεις και λίγο σαν να περιμένει μήνυμα και όταν του έρχεται μηνυμα χαμογελάει. Συν ότι μια μέρα το βράδυ τον έπιασα να βγάζει φωτογραφία το το πουλί του μέσα από την φόρμα του." Κάλυψα το στόμα μου με τα χέρια μου για να μην γελάσω δυνατά.
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...