018

693 59 33
                                    

"Αν τον ξαναπλησιάσεις-" Στριφογυρισα τα μάτια και δεν την άφησα να συνεχίσει.

"Seulgi, μα το Θεό, αν με ξαναπλησιασεις ΕΣΥ, δεν θα αντέξω να μην σε σκοτώσω." Την κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα.

"Θέλω να καταλάβεις κάτι, φρικιό. Τον Taehyung ΔΕΝ θα τον ξαναπλησιασεις. Και δεν με νοιάζει επειδή είναι κολλητός του αδερφού σου, δεν θα τον ξαναπλησιασεις! Κατανοητό;" Ούρλιαξε μέσα στο αυτί μου.

Το έχω συνηθίσει πλέον.

"Ότι πεις." Πήγα να φύγω. "Πες ναι!" Με πίεσε.

"Γιατί να πει ναι;" Απάντησε ο αδερφός μου και εγώ γουρλωσα τα μάτια μου.

Η Seulgi έδειξε ένα smirk και τον κοίταξε.

"Κάτι δικά μας, Jimin.." Χαμογέλασε ψεύτικα.

Ο Jimin δεν είπε τίποτα και έφυγε. Εγώ ξεφυσιξα, ήξερα τι θα γίνει τώρα. Ο Jimin ήρθε στην πιο λάθος στιγμή που θα μπορούσε να έρθει.

"Από 'τι βλέπω, δεν ξέρει ο όμορφος αδερφούλης σου τι έγινε, ε;" Γέλασε.

"Σκάσε." Της είπα.

"Για άκου αυτό..Αν ξαναπλησιασεις τον Taehyung, θα πω στον Jimin το μυστικό σας..Και δεν θα θέλεις να μάθεις τι θα γίνει στην συνέχεια." Μου έκλεισε το μάτι.

"Λοιπόν, τι λες;" Ξανά είπε.

Δεν μπορώ να κάνω κάτι..

"Καλά." Είπα και έφυγα. Θέλω τόσο πολύ να χτυπήσω κάτι, μάλλον κάποιον και συγκεκριμένα αυτήν, που κάνει την ζωή μου κόλαση. Δεν φτάνει που ήδη έχω τα δικά μου, έρχεται και αυτή και τα κάνει χίλιες φορές χειρότερα!

[...]

"Minee, δεν ξέρω τι να κάνω!" Είπα στην κολλητή μου.

"Έπρεπε να της βγάλεις το μαλλί εκείνη την στιγμή-"

"Δεν θέλω να ασχολούμαι μαζί της..Ίσως θα μου κάνει καλο να απομακρυνθω από τον Taehyung.."

"Όχι δεν θα σε κάνει! Θα κλαις συνέχεια και το ξέρω! Θα βρω κάτι, κάτι θα κάνω! Δεν θα την αφήσω να σε ενοχλεί άλλο, στο υπόσχομαι." Την αγκάλιασα. Ότι και να έλεγε, ίσως οντως έπρεπε να απομακρυνθω.

"Σε ευχαριστώ." Είπα και έφυγα από το σχολείο. Πήγα σπίτι με τα πόδια και εκεί ήταν και οι δύο και έπαιζαν, όπως πάντα.

Πήγα στο δωμάτιο μου και σκέφτηκα να κάνω μπάνιο, έχω να κάνω τρεις μέρες. Μυρισα τις μασχάλες μου και ξεφυσιξα. Ναι, έπρεπε να κάνω μπάνιο.

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now