052

412 36 6
                                    

Έκλεισα την πόρτα νευριασμένη και πήγα στην κουζίνα. Έψαξα για το κουτί πρώτων βοηθειών ενώ αυτός έκατσε στον καναπέ.

Πήρα το κουτί και πήγα δίπλα του. Ξεφυσιξα και έκατσα στον καναπέ κοντά του. Έβγαλα το βαμβάκι και το υγρό και άρχισα να το βάζω στις πληγές του.

Δάγκωσε τα χείλη του για να μην δείξει ότι πονάει. "Μπορούσες να μου το πεις." Είπα σιγανά και συνέχισα να τον φροντίζω. Δεν απάντησε.

Ξεφυσιξα και έκατσα πάνω του, για να μπορέσω να καθαρίσω τις πληγές του όλο και πιο πολύ. Γύρισε το βλέμμα του σε εμένα και με κοίταξε. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Τα χέρια του ήθελαν να ακουμπήσουν το σώμα μου, αλλά κάτι τον εμπόδιζε. Πήρα τα χέρια του και τα έβαλα γύρω από την μέση μου. Κατάπιε το σάλιο του και γύρισε κοίταξε αλλού.

"Γιατί δεν μου το είπες;" Σταμάτησα Την δουλειά μου και τον κοίταξα ήρεμη. "Δεν ήθελα να σε μπλέξω." Εγλυψε τα χείλη του.

"Από την στιγμη που κάτι έχει θέμα με εμένα, πρέπει να το ξέρω." Είπα. "Καταλαβαίνεις τι λες; Μου λες να σε μπλέξω στα θέματα και στα προβλήματα μου." Σηκώθηκα από πάνω του.

"Δεν είναι μόνο δικά σου. Είναι και δικά μου. Είναι δικά μας-" "Δικά μας; Δεν σε αφορά, Y/n." Έσμιξα τα φρύδια μου. "Καταλαβαίνεις την συμπεριφορά σου αυτήν την στιγμη, έτσι;" Ρώτησα.

"Και εσύ καταλαβαίνεις τι λες;" Ήρθε κοντά μου και με έκανε να κοιτάξω πάνω για να τον δω. "Είναι να σαν μου λες να σε βάλω σε ένα κοπάδι με άγριους λύκους. Το θέλεις αυτο;" Ρώτησε.

"Το κάνω για το καλό σου!" Φώναξα. "Αν ήθελες το καλό μου, θα έπρεπε να μείνεις μακριά. Είναι δικό μου θέμα, οχι δικό σου." Φώναξε ελάχιστα.

"Είμαστε μαζί! Θα τα περάσουμε όλα μαζί!" Φώναξα. "Δεν θέλω να μπλέξεις, γαμωτο Y/n!" Φώναξε νευριασμένος. "Θέλω να σε βοηθήσω-" "Δεν θέλω να σε χάσω και εσένα!" Σταμάτησα να φωνάζω.

Παίρναμε και οι δύο βαθιές ανάσες. Δαγκωσα τα χείλη μου πριν τρέξω και πέσω πάνω του, αγκαλιάζοντας τον. Έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο του και τα δάκρυα μου κύλησαν στα μάγουλα μου.

"Συγγνώμη.." Είπα και τον αγκάλιασα όσο πιο σφιχτά μπορούσα. "Μωρό μου.." Είπε σιγανά και τύλιξε τα πόδια μου γύρω από την μέση του. "Απλά θέλω να με εμπιστεύεσαι. Τα κάνω όλα για το καλό σου." Είπε και έγνεψα καταφατικά το κεφάλι μου.

"Σ'αγαπώ." Είπα χωρίς να το σκεφτώ και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά, το ίδιο και η δική του. "Και εγώ. Πολύ." Με φίλησε στο μάγουλο και με έκανε να κοκκινίσω.

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now