009

868 91 63
                                    

Το μόνο πράγμα που σκέφτομαι είναι αυτός. Και αυτό ΔΕΝ είναι καλό. Όταν λείπει τον σκέφτομαι, όταν είναι εδώ τον σκέφτομαι, όταν αναπνέει τον σκέφτομαι. Νομίζω είμαι ερωτευμένη μαζί του πλέον. Με όλα αυτά που κάνει τον ερωτεύομαι ακόμα πιο γρήγορα.

Αυτήν την στιγμή είμαι στην τάξη και κάνω μαθηματικά, αλλά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Γιατι; Γιατί τον σκέφτομαι.

"Δεσποινίς Y/n, πείτε μου τον ορισμό του Πυθαγορείου θεωρήματος." Γουρλωσα τα μάτια μου καθώς όλη η τάξη με κοιτούσε.

"Ε-εμ..Σε κάθε ορθογώνιο τρίγωνο των δύο κάθετων πλευρών το.."

"Άλλος." Με αγνόησε η καθηγήτρια και εγώ ξεφυσιξα. Και αν πέσουν οι βαθμοί μου; Όχι, θα με σκοτώσουν οι γονείς μου.

Μετά από λίγο το κουδούνι χτύπησε και η καθηγήτρια με έκανε νόημα να την πλησιάσω.

"Y/n, τι έχεις παθει; Δεν δίνεις σημασία στο μάθημα, ούτε λίγο! Σε παρακαλώ, να μην επαναληφθεί." Κοίταξα το πάτωμα καθώς ήμουν έτοιμη να κλάψω. Αν συνεχίσω έτσι, όλα θα πάνε λάθος. Δεν θα πάρω την υποτροφία στο Πανεπιστήμιο που θελω, και θα καταστραφούν τα πάντα.

Είπα συγγνώμη στην καθηγήτρια και βγήκα έξω. Ήταν η ώρα του μεσημεριανού οπότε πήρα το φαγητό μου και πήγα στο τραπέζι που κάθομαι εγώ και η Minee.

Εσμιξα τα φρύδια μου όταν είδα ότι δεν ήταν μόνης της, αλλα με ένα άγνωστο αγόρι.

Πλησίασα και τότε με είδαν και οι δύο.  "Y/n! Από εδώ ο Namjoon." Είπε η Minee με ένα χαμόγελο στα της. Χαμογέλασα στο αγόρι και έκατσα κάτω.

"Είσαστε μαζί..;" Ρώτησα από περιέργεια.

"Ναι!" Είπε το αγόρι με τα λακκακια και γέλασα. Είναι πολύ γλυκός.

"Χαίρομαι..Δεν μου είπες τίποτα όμως, Minee." Την κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα και αυτή γέλασε νευρικά.

"Συγγνώμη, αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν όλα πάνε καλά!" Στριφογυρισα τα μάτια μου και γέλασα.

Αρχίσαμε να τρώμε μέχρι που έπρεπε να πάμε στην επόμενη τάξη. Άλλες τρεις ώρες έμειναν. Υπομονή.

[...]

Βγήκα από το κτήριο αφού είπα γεια στην κολλητή μου και εκεί είδα τον αδελφό μου. Μισό, γιατί είναι εδω; Επρεπε ήδη να έχει φύγει.

"Y/n, θα πάμε με τα πόδια σπίτι." Είπε σιγανά. Εσμιξα τα φρύδια μου, "Ο Taehyung;" Ρώτησα.

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now