Άνοιξα τα μάτια μου και κατευθείαν ένιωσα τον πόνο ανάμεσα στα πόδια μου και γενικά στο σώμα μου. Κοίταξα τριγύρω μου και είδα ότι κοιμόμουν στο κρεβάτι του Taehyung, ο οποίος δεν ήταν εδώ. Έσμιξα τα φρύδια μου και με όση δύναμη είχα, σηκώθηκα.
Τα πόδια μου δεν με κράτησαν και έπεσα στο πάτωμα. Άκουσα γέλια και δύο χέρια με σήκωσαν. "Ξύπνησες." Είπε και τον κοίταξα. Τα μάτια μου πονούσαν γιατί οι κουρτίνες ήταν ανοιχτές και ο ήλιος με έκανε να μην βλέπω. "Νόμιζα ότι έφυγες." Είπα και τον αγκάλιασα.
"Να φύγω από το ίδιο μου το σπίτι;" Γέλασα. "Τι ώρα ειναι;" Ρώτησα. "Έντεκα." Γουρλωσα τα μάτια μου. "Έχουμε σχολείο!" Έτρεξα να βρω τα ρούχα μου. Τον άκουσα να γελάει. "Τι βρίσκεις τόσο αστείο;" Φώναξα σιγανά νευριασμένη. "Είναι Σάββατο." Σταμάτησα να τρέχω και τον κοίταξα. "Το ξέχασα." Κάλυψα το πρόσωπο μου με τα χέρια μου.
"Έλα εδώ." Άνοιξε τα χέρια του και με πήρε στην αγκαλιά του. Χαλάρωσα και μυρισα το άρωμα του. "Πάντως.. Χθες ήσουν υπέροχη." Είπε και κοκκίνισα. Έκρυψα το πρόσωπο μου στο στήθος του.
"Α, τώρα κοκκινίζεις; θέλεις να σου επαναλάβω τι έλεγες χθες;" Τον χτύπησα ελαφρά. "Σταμάτα!"
" Taehyung, θελω κι άλλο! Πιο γρήγορα!" Μιμήθηκε την φωνή μου και τον χτύπησα στις μπάλες του. Τις κάλυψε και φώναξε από τον πόνο. "Αυτό για να μάθεις να μην κοροϊδεύεις." Είπα και τον κοίταξα. "Αυτές οι μπάλες χθες-" Η πόρτα άνοιξε και μας διέκοψε.
Κοίταξα την μαμά του η οποία είχε ένα χαμόγελο στα χείλη της και κοκκίνισα. "Y/n! Επιτέλους ξύπνησες!" Γέλασα νευρικά. "Έχουμε πρωινό αν θέλεις να φας." Έγνεψα καταφατικά το κεφάλι μου και κοίταξα το πάτωμα.
"Ο Taehyung με είπε για χθες." Γουρλωσα τα μάτια μου και την κοίταξα. "Ε;" Μουρμούρισα σοκαρισμένη. Έχω γίνει ρεζιλι.."Μου είπε ότι ήσουν πολυ κουρασμένη και σε πήρε κατευθείαν ο ύπνος." Χαλάρωσα κατευθείαν. Νόμιζα ότι έμαθε τα πάντα. "Ν-ναι.." Είπα σιγανά.
"Τέλος πάντων, πήρε ο αδελφός σου τηλέφωνο. Σε ζητάει η μαμα σου." Δάγκωσα τα χείλη μου. "Ευχαριστώ που με ενημερωσατε." Της έδωσα ένα χαμόγελο και αυτή έφυγε.
Ξεφυσιξα και έκατσα στο κρεβάτι του. Άνοιξα τα πόδια μου και έκλεισα τα μάτια μου για να χαλαρώσω. Μέχρι που σκέφτηκα ότι ο Taehyung ήταν εδώ και φορούσα μόνο την μπλούζα του. "Taehyung!" Φώναξα και τον έπιασα να κοιτάει την περιοχή μου. Δάγκωσε τα χείλη του.
"Σταμάτα! Που είναι το εσώρουχο μου;" Είπα και κοίταξα τριγύρω για να το εντοπίσω. "Αυτό;" Τον κοίταξα και στο χέρι του κρατούσε το βρακί μου. "Δώσ'το μου!" Πήγα κοντά του. "Έλα πάρ'το." Νευρίασα και προσπάθησα να το πιάσω, αλλά το ανέβασε πιο πάνω για να μην φτάσω.
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...