Μετά από ώρα, επιτέλους έφτασα στο σπίτι της Minee. Ήρθα για να της πω τα νέα, τα ωραία νέα μάλλον, για την Seulgi.
Χτύπησα την πόρτα και μετα απο λίγο άνοιξε. "Y/n!" Χαμογέλασε και με αγκάλιασε. "Έχω νέα!" Είπα προσεκτικά για να καταλάβει ότι είναι ωραία νέα.
"Ακούω!" Με έφερε μέσα και πήγαμε στο δωμάτιο της. "Λοιπόν.. Μάντεψε!" Ήμουν σε τόσο καλή διάθεση που ήθελα να παίξω λίγο.
"Ελα τώρα! Πες μου!" Φούσκωσε τα χείλη της. "Περιμένω." Χαμογέλασα και αυτή ξεφυσιξε.
"Έχει να κάνει με τον Taehyung;" Ρώτησε και κουνησα αρνητικά το κεφάλι μου. "Χμμ.." Δάγκωσε τα χείλη της ενώ σκεφτόταν.
"Με την Seulgi;" Χαμογέλασα και αυτή γουρλωσε τα μάτια της. "Όντως; Τι καλό νέο είναι για αυτή;" "Ας πούμε πως.. Έκανα τα μαγικά μου." Της έκλεισα το μάτι μου.
"Δηλαδή;" Έσμιξε τα φρύδια της. "Την απείλησα με τον καλό τον τρόπο και είπα πως αν δεν με αφήσει ήσυχη, θα πω τι έχει κάνει." Γουρλωσε περισσότερο τα μάτια της.
"Δηλαδή πάει η Seulgi;" Έγνεψα καταφατικά το κεφάλι μου. "Αχ, ωραία!" Χαμογέλασε μέχρι τον Θεό και με αγκάλιασε όσο πιο σφιχτά μπορούσε. Χαμογέλασα.
"Επιτέλους! Δεν ξέρεις πόσο ήθελα να την βάλω κάτω και να αρχίσω να την χτυπάω." Γέλασα. "Εγώ να δεις." Καθίσαμε στο κρεβάτι της.
"Minee.. Λες όλα πλέον να πάνε καλα;" Την κοίταξα ενώ ξεφυσιξα.
"Ναι. Πιστευω ότι ήρθε η ώρα να λαμψουμε." Χαμογέλασα. "Μμ, και εγώ αυτο πιστευω." Το τηλέφωνό μου μας διέκοψε.
"Taehyung;" Ρώτησα όταν είδα ότι με έπαιρνε τηλέφωνο.
"Έλα σπίτι μου." Είπε σιγανά.
"Γιατί;" Ρώτησα και κοίταξα την Minee.
"Πρέπει να υπάρχει λόγος; Έλα!" Έκλεισε το τηλέφωνο.
"Δεν με ακούει οπότε.. Πάω." Την αγκάλιασα. "Δώσ'του χαιρετίσματα." Είπε και χαμογέλασα.
Έφυγα από το σπίτι της και πήγα στο δικό του, το οποίο δεν ήταν αρκετά μακριά.
Πριν προλάβω να χτυπήσω πόρτα, η πόρτα άνοιξε και ο Taehyung με έβαλε μέσα πιάνοντας με απροετοίμαστη.
"Γιατί δεν μας τρομάζεις την άλλη φορά πιο πολυ;!" Έπιασα την καρδιά μου η οποία χτυπούσε σαν τρελή.
"Μου έλειψες." Με αγκάλιασε σφιχτά. "Και εμένα." Τυλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του και πήγαμε στο δωμάτιο του.
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...