003

971 141 78
                                    

Σήμερα είναι η μέρα που θα βγω με τον Seungmin βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι αγχώνομαι, αλλά πιστεύω όλα θα πάνε καλά.

Η ώρα είναι 18:00 και ευτυχώς έχει καλό καιρό έξω.

Ο Seungmin με έστειλε την διεύθυνση του μαγαζιού που θα πάμε, ήταν σχετικά κοντά στο σπίτι μου, οπότε μου έδινε μια σχετική ανακούφιση.

Έβαλα ένα απλό τζιν και μια μπλούζα και από πάνω μια ζακέτα. Δεν είχα λόγο για να ντυθώ με κάτι παραπάνω, μια φιλική βόλτα θα κάναμε. Πήρα το κινητό μου και λεφτά και πήγα στο σαλόνι.

Δυστυχώς, ο Taehyung ήταν ακόμα εδώ. Ευτυχώς όμως, δεν έγινε τίποτα μεταξύ μας.

Πέρασα από δίπλα τους και ο Jimin με είδε. "Για που το έβαλες Y/n;" Ρωτησε και εγώ τον κοίταξα.

"Βόλτα." Είπα και πήρα ένα μήλο να φάω από το μπολ με τα φρούτα.

"Με ποιον;" Ρωτησε ο Jimin.

"Με τον Seungmin." Μόλις το είπα αυτό ο Taehyung με κοίταξε.

"Τι; Γιατί με αυτον;" Ρωτησε ξανά.

"Γιατί έτσι..;" Είπα αλλα ακούστηκε σαν ερώτηση.

"Γιατί να βγεις με αυτόν ενώ ξέρεις το παρελθόν του;" Είπε αυτή την φορά ο Taehyung και εγώ τον κοίταξα. Μιλάει αυτός;

"Το ίδιο δεν ειστε; Δεν είναι ότι θα με φάει η κάτι. Γεια." Είπα και προχώρησα. Είδα τον Taehyung να έχει μια νευριασμένη εκφραση αλλά δεν έδωσα σημασία.

"Πάρε με τηλέφωνο αν γίνει κατι."

"Πολύ ανησυχείς Jimin." Χαμογέλασα και βγήκα έξω.

[...]

"Και έτσι έπαθα το τραύμα αυτο."

"Seungmin, αυτό είναι σοβαρό." Είπα και γέλασα ελάχιστα.

"Μπα. Το έχω ξεπεράσει. Αν και ακόμα φοβάμαι όταν βλέπω ζελεδακια."

"Από την άλλη όμως δεν τρως ζελεδακια με αποτέλεσμα να μην παίρνεις τα γραμμάρια που παίρνουν άλλοι." Είπα πριν του κλείσω το μάτι.

Υπήρξε μια άβολη ησυχία και εγώ συνέχισα να τρώω τις πατάτες μου.

Αυτό το μπέργκερ μου έχω μπροστά μου.. μμ..

"Y/n.. θέλω να σου πω κάτι." Είπε σοβαρός. Τι θέλει να μου πει; Και τώρα βρήκε, που θελω να φάω το μπέργκερ μου;!

"Τι θέλεις να μου πεις..;" Ρώτησα και τον κοίταξα. Δαγκωσα το μπεργκερ μου,

"...Μου αρέσεις."

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now