"Σου είπε ότι θέλει να φυγει, τι δεν καταλαβαίνεις;" Μια φιγούρα πολύ ψηλότερη από εμένα ήρθε από πίσω μου. Μόλις άκουσα την φωνή κατάλαβα ότι ήταν ο Taehyung.
Well, shit.
I fucked up.
[...]
"Σου είπε κάτι, κατάλαβε το." Ξαναείπε και με έφερε κοντά του. Κοκκίνισα κατευθείαν. Προσπαθώ να τον ξεπεράσω, αλλά αυτός με φέρνει κοντά του. Τέλεια!
"Y/n, σε λίγο χτυπάει το κουδούνι, παμε-" Προσπάθησε να πει ο Seungmin.
"Όχι, εσύ φεύγεις, αυτή μένει." Τον διέκοψε ο Taehyung.
"Taehyung, όλα κ-" Σταμάτησα να μιλάω όταν τον είδα να με κοιτάει με ένα σοβαρό βλέμμα.
"Τι γίνεται εδω;" Μας διέκοψε μια φωνή.
"Μου επιτέθηκε χωρίς λόγο, κύριε." Είπε ο Seungmin και εγώ τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα. Όσο και να ειμαι νευριασμένη μαζί του, ειμαι ακόμα με το μέρος του Taehyung.
"Ήταν έτοιμος να την βιάσει, κύριε." Είπε ο Taehyung και εγώ γουρλωσα τα μάτια μου μαζί με τον γυμναστή.
"Τι; Οχι!" Είπε ο Seungmin.
"Και οι τρεις στο γραφείο μου. Τώρα!" Φώναξε ο γυμναστής. Τα υπόλοιπα άτομα στον χώρο μας κοιτούσαν.
Πήγαμε στο γραφείο του γυμναστή και κάτσαμε στις καρέκλες.
"Λοιπόν, τι έγινε;" Είπε ο γυμναστής και με κοίταξε.
"Ο Seungmin-"
"Ρωτάω την δεσποινίς."
Shit.
"Ε-εμ.." Δεν ήξερα τι να πω.
"Ο Seungmin..με..πήγαινε κάπου! Ναι!" Είπα και άκουσα τον Taehyung να ξεφυσα.
"Ώστε έτσι..; Τι λετε εσεις, κυριε Seungmin;" Ξανά ρωτησε ο γυμναστής.
"Είμαστε φίλοι! Ήθελα να την πάω κάπου!"
"Οχι. Ο Seungmin ήθελε να την πάει κάπου χωρίς την θέληση της." Εγώ έμεινα σιωπηλή στην απάντηση του Taehyung.
"Μαλιστα. Δεν θα πω τίποτα, βγείτε έξω." Είπε ο γυμναστής και πήγα πίσω από τον Taehyung.
"Γιατί δεν είπες την αλήθεια Y/n;" Με ρωτησε ο Seungmin.
"Γιατι-"
"Γιατί έτσι. Γεια." Με τράβηξε από το χέρι ο Taehyung και φύγαμε.
"Γιατι το έκανες αυτο;" Του φώναξα ελάχιστα.
"Γιατί ήξερα ότι δεν θα μπορούσες να κάνεις κάτι." Είπε.
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...