"Έτοιμοι ολοι;" Άκουσα την φωνή του μπαμπά μου από το δωμάτιο μου. Δεν απάντησα και συνέχισα να φτιάχνω τα πράγματα μου.
Η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε και μπήκε μέσα ο αδελφός μου, ο οποίος σε αντίθεση με εμένα ήταν έτοιμος.
"Δεν έβαλες ρούχα;" Κοίταξε τις πιτζάμες μου. "Όχι ακόμα." Συνέχισα να κάνω την βαλίτσα μου.
Ξεφυσιξε και έκατσε στο κρεβάτι μου. "Δεν θέλεις να έρθεις;" Ρώτησε.
Σταμάτησα να φτιάχνω τα ρούχα μου και έκατσα δίπλα του. "Δεν έχω την διάθεση να πάω, να σου πω την αλήθεια." Ξεφυσιξα.
"Λόγω του Taehyung;" Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Ξέρει τα πάντα;
"Τ-τι;" Ρώτησα και τον κοίταξα.
"Φαίνεται ότι εσείς οι δύο δεν είστε καλά. Δεν έχω δει χαμόγελο στα χείλη σας." Δάγκωσα τα χείλη μου.
"Δεν είναι τίποτα-" Με διέκοψε. "Δεν είναι τίποτα, φυσικά. Το ότι κλαις όλη μέρα δεν είναι τίποτα." Τον κοίταξα.
"Δεν κλαίω όλη μέρα εξαιτίας του. Δεν έκανε τίποτα." Με κοίταξε.
"Δεν θα κάνω τίποτα. Συμφώνησα στο να είστε καλά μεταξύ σας και στο να σε κάνει χαρούμενη, ελπίζω να κρατήσει την υπόσχεση." Μίλησε απειλητικά.
"Ο Taehyung δεν έκανε τίποτα. Απλά.. εγώ δεν ήμουν έτοιμη." Είπα σιγανά. "Για ποιό πράγμα δεν ήσουν έτοιμη; Για το σεξ; Αφού κανατε-" Γουρλωσα τα μάτια μου.
"Τι; Τι λες-" "Κόψε. Ο Taehyung είναι ακόμα κολλητός μου αν θέλεις να μάθεις. Του έχω πει να μου λέει τα πάντα." Κατάπια το σάλιο μου.
"Σωστά.. Μην σχολιάσεις." Τον προειδοποίησα. "Ήσουν καλή, είπε. Βέβαια προτιμάει άλλες." Ήθελα να κλάψω όταν το άκουσα αυτό.
"Ε-είπε αυτό το πράγμα;" Είπα τραυλιζοντας.
"Πλάκα κάνω. Είπε ότι ήσουν η καλύτερη." Μπόρεσα και πήρα ανάσες. "Σε μισω." Τον χτύπησα.
"Και εγώ σε αγαπώ." Μπόρεσα και γέλασα. "Jimin, είσαι ο καλύτερος αδελφός. Λίγο ενοχλητικός και ηλιθιος, αλλά ο καλύτερος." Χαμογέλασε.
"Και ο πιο όμορφος." Έκλεισε το μάτι του. "Σχετικά με αυτο.." Με κοίταξε με ένα βλέμμα σε φάση 'τι είπες;'.
"Πλάκα κάνω. Και ο πιο όμορφος." Χαμογέλασε και μετά από λίγο με άφησε να ετοιμάσω τα πράγματα μου.
[...]
"Μην ξεχάσετε τίποτα σημαντικό!" Είπε ο πατέρας μου καθώς βάζαμε τις αποσκευές στο πορτ-μπαγκάζ. Έβγαλα το κινητό μου ελπίζοντας να μου έστειλε μήνυμα ο Taehyung, αλλά δεν ήρθε καμία ειδοποίηση. Μάλιστα..
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]
FanfictionΗ ζωή της δεκαεφτάχρονης Y/n είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Όμορφη, πλούσια, περιτριγυρισμένη από καυτά αγορια.. Ο αδελφός της, ένα από τα πιο καυτά αγόρια του σχολείου, έχει τα πάντα στο τσεπάκι του. Και οι φίλοι του; Κυριολεκτικά θα καιγόσουν από...