034

547 45 8
                                    

Την επόμενη μέρα ξύπνησα από τις φωνές των παιδιών έξω. Νόμιζα ότι θα μας ξυπνήσουν οι καθηγητές..;

Σηκώθηκα και έτριψα τα μάτια μου. Πήρα το κινητό μου και είδα την ώρα. Εννιά; Πώς κοιμήθηκα τόσο λιγο;

Έβαλα την ζακέτα μου γιατί είχε χαλαρό αεράκι και βγήκα από την σκηνή. Ντράπηκα όταν είδα ότι πολλά παιδιά είχαν ήδη ντυθεί και έτρωγαν. Παίζει να ήμουν η μόνη με πιτζάμες.

Πήγα στο μπάνιο και ευτυχώς δεν ήταν κανείς εδώ. Έπλυνα τα δόντια μου και μετά κατάλαβα ότι δεν πήρα μαζί μου ρούχα.

Μου κάνεις πλάκα ετσι;

Τώρα πρέπει να ξανα βγω και να ξανά δω αυτά τα άτομα. Υπέροχα.

Βγήκα και έτρεξα στην σκηνή μου. Είμαι σίγουρη ότι κάποια άτομα με είδαν.

Έφτασα στην σκηνή μου και έβαλα βολικά ρούχα. Βγήκα έξω και έψαξα να βρω την Minee, μέχρι που θυμήθηκα ότι χθες μαλωσαμε.
Τι κάνω τώρα;

Δεν έχω κανέναν άλλον εκτός από τον Taehyung. Αλλά μπορεί να θέλει να είναι με τους φίλους του..

Ξεφυσιξα και κοίταξα τριγύρω, είδα την Minee να κάθεται μόνη της και να παίζει με ένα λουλούδι. Λογικά και ο Namjoon είναι με τους φίλους του.

Τώρα ή ποτέ.

Έτρεξα στην καντίνα που είχαμε και πήρα λίγο φαγητό για να φάμε. Αφού το πήρα πήγα στο τραπέζι που καθόταν. Άφησα πάνω τα φαγητά και αυτή τρόμαξε, λογικά δεν το περίμενε.

Έκατσα στην θέση και την κοίταξα. Το ίδιο έκανε και αυτή.

"Συγγνώμη." Είπα και κοίταξα το φαγητό που είχα μπροστά μου.

"Εγώ συγγνώμη. Δεν έπρεπε να αντιδράσω έτσι."

"Όχι, εγώ φταίω. Δεν έπρεπε να αναφέρω αυτό το θέμα γενικά, έπρεπε να θυμάμαι ότι νευριάζεις εύκολα." Της έδωσα ένα χαμόγελο.

"Μου έλειψες." Είπε και γελάσαμε. Την αγκάλιασα και μετά όλα ένιωσαν τέλεια. Μου έλειψε παρόλο που πέρασε μια μέρα. Δεν θα μπορούσα ποτέ να την αφήσω να φύγει μακριά μου.

"Αντε φάε τώρα!" Της είπα και αρχίσαμε να τρώμε.

***

"Minee, δεν θέλω!" Κλαψουρισα.

"Y/n, πρέπει!" Με τράβηξε και αναγκαστικά την ακολούθησα. Τώρα είναι η ώρα για τις δραστηριότητες. Μάλλον ήθελα τόσο πολύ να πάω στην εκδρομή, που δεν σκέφτηκα τις συνέπειες.

𝘔𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 [𝘒.𝘛𝘏 𝘧𝘧]Where stories live. Discover now