Göz altı kremimi iyice yedirdikten sonra sabahlığımı çıkartıp sandalyeye bıraktım ve ayağa kalktım."Ofisteki işlerini bitirdin mi?"
"Evet her şeyi yerleştirdim.İsimlik de gelmiş dün.Asmışlar."
"Harika.Eski günlerdeki gibi olacağız."
"Ama bu sefer stajyerin değilim.Kork benden"Yatağın içine girip kendi tarafımdaki lambayı kapattım."Uyuyacak mısın?"Banyodan çıktıktan sonra şaşkın şaşkın baktı."Evet."
"Film falan izleriz demiştim ama."
"Çok yorgunum.Sen hazırladıysan izle."Banyonun ışığını söndürüp kıvırdığı kollarını indirdi."Yok ben de yatayım."Yatağın tan tarafı çöktüğünde kalbim hızlanmıştı.
Sakin ol Tane.Sadece yatıp uyuyacak.Ona alışmak için aynı yatakta uyumalısın.Sakın kalkma,sakın.
"İyi geceler."Boynuma kondurduğu öpücükle başımı ona doğru çevirdim."İyi geceler."Sert bakışlarımdan sonra gülümseyen yüzü solmuştu.Lambasını kapatıp uzandığında uyku gözlüğümü takıp hafifçe yana kaydım.Umarım sabah da öpmeye kalkmaz.
1 Ay Sonra
Ortadaki büyük sehpaya çerezleri yerleştirip küçük sehpaları koltuklara getirdim."Nasıl gidiyor evlilik?"Cumali'nin kuzeninin eşi Ceyda konuştuğunda doğruldum."Güzel.Normalden tek farkı evde de beraber olmamız.Biliyorsun zaten birlikte davalara bakıyorduk."
"Evet seni anlatmıştı birkaç kere.Daha önce Kuzey'le Barış'ın sesinden müzik dinlemedin değil mi?"
"Hiç dinlemedim çok merak ediyorum."Cumali ve kuzenleri bahçeden salona geçtiklerinde Ceyda mutfağa geçti."Yenge hangi ara hazırladın bunları?"Cumali'nin benimle yaşıt yeğeni kendini koltuğa atıp sehpadaki tatlıyı kaşıkladı."Of of of çok güzel olmuş."
"Afiyet olsun.Biraz youtubedan kopya aldım."
"Olsun,elinin lezzeti youtubeda yok sonuçta."Cumali beni yanına çektikten sonra yanağıma öpücük kondurmuştu.Kuzenleri burada diye sessiz kalacaktım ya,öpsün öpebildiği kadar tabi.
"Ben Ceyda'ya yardım edeyim."
"Otur yenge Ceyda halleder sen çok yoruldun."Ceyda'nın eşi Barış konuştuğunda Cumali beni koltuğa çekti."Ne söyleyelim?"
"Şöyle güzel bi türkü iyi gider."Türkü mü?Daha söylemeden içime baygınlık girmişti.Bütün gece Cumali'yle dip dibe türkü mü dinleyeceğim bir de?
Barış elindeki sazı çalarken Kuzey'de türkü söylemeye başlamıştı.
"İşte gidiyorum,çeşmi siyahım.."Beynimin içinde yankılanan seslerle sırtımı geriye yasladım.Ceyda kahveleri dağıttıktan sonra lambaların bir kısmını kapatıp ortamın loş olmasını sağlamıştı.
Türkü bütün hüznüyle devam ederken Cumali sanki hislerimi hissetmiş gibi beni yavaşça göğsüne doğru çekmişti.Kolunu göğsümün üstünden geçirip omuzumu tutarken sırtımı göğsüne doğru yasladım.Bacaklarımı da kanepeye koymuştum.
"Biz her dakika buluşmak zorunda mıyız?"Kitaplarımı arka koltuğa bırakıp kapıyı kapattım ve ön koltuğa geçtim."Evet.İleride seninle geçirmediğim her dakika için pişman olmak istemiyorum."
"Neden pişman olacakmışsın?Seni hiçbir zaman bırakmayı düşünmüyorum ben.Şimdiden söyleyeyim başına belayım."Bacaklarımın üstündeki elimi sıkıca tutup öptüğünde gülümsedim."Sen beni bırakma olur mu?Hep böyle sev beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..