23

167 8 3
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

Elimdeki seruma dikkat ederek yavaşça yere oturdum.Gözlerimden süzülen yaşlar odayı görmemi engelliyordu.Elimden tek gelen şey ağlayarak inlemekti.

"Çok yoruldum.Bitsin artık.Allahım kurtar beni bu acıdan."Hıçkırıklarım azar azar azımdan kaçıyordu."Sakin ol.Hepsi geçecek.Bütün acıların dinecek.Çok az kaldı."Mine elimi okşarken başımı iki yana salladım."Cumali'yi aradın mı?"

"Aradım ama ulaşamadım.Tekrar arayacağım."Hemşireden yardım alıp ayağa kalktım ve ellerimi yatağa dayadım."Ölmek istiyorum."Başımı eğip soluklandım.Balyozla kemiklerime girişiyorlar gibi hissediyordum."Bizi annemizle yalnız bırakır mısınız?"Nilgün içeri girdiğinde Mine yavaşça dışarı çıktı.Doktorun bu kadar mutlu olması sinirime gitmişti."Dayanamıyorum ben.Bayılacağım."

"Korkulacak hiçbir şey yok.Doğum bittikten sonra her şeyi unutacaksın.Hadi uzan da açıklığına bakalım."Hemşirenin yardımıyla yatağa uzandıktan sonra derin bir nefes aldım.Geçecek.Her şey geçecek.Hepsi bitecek.

-

Kendimi tutamayıp hıçkırıklarla ağlarken Mine elimi sıkıca kavramıştı."Gitmek istemiyorum.Ya ölürsem?Ya bebeğim yalnız kalırsa?Onu kimseye verme tamam mı?Babası gelecek,onu sakın kimseye vermeyin."Hemşireler yatağı sürüklerken bizimle geliyordu."Hiçbir şey olmayacak.Sen ölmeyeceksin.Her şey kontrol altında."Elimle gözlerimi silip elini tuttum."Cumali yolda.Birkaç saat sonra burada olacak.Kucağında kızınla onu karşılayacaksın."

"Başarabilir miyim?"Tebessüm edip başını salladığında ben de gülümsedim."Başaracaksın."Doğumhaneye girerken elimi yavaşça bıraktı."Seni burada bekleyeceğim.Çıktığında yanında olacağım."Mine heyecanla konuşmuştu.Bir şey demeden el salladım.

Her şey çok güzel olacak.

Hakan

Olmamam gereken yerlerin başını çeken bir yerdeydim.Yine,yine ve yine Tane'ye gelmiştim.Doğumhanenin önünde bekliyordum.Düğünden sonra verdiğim yemek organizasyonuna saatler kalmıştı ama ben aptal gibi buradaydım.

Hemşire hızlı adımlarla doğumhaneye yaklaşırken ayağa kalktım."Tane Hanım'ın eşi gelmiş."Nefes nefese konuştuğunda devam etmesini bekledim."Acilde."

"Acilde ne işi var?Doğum başladı demediniz mi?"

"Gelirken kaza olmuş.Zincirleme.Tane Hanım'ın eşinin iç kanama riski var.Şu an müşahade altında."Doğumhaneden gelen seslerle hemşireyi kapıdan uzaklaşırdım."Tane'nin haberi olmasın.Lütfen içerideki hemşireyi uyarın."Mine'ye olanları kısa bir şekilde yazıp gönderdikten sonra telefonu cebime sıkıştırdım.Tane beni görmeden gitmem lazımdı.

"İçeridekilerin haberi var.Ben acilde nöbetteyim şu an.Size haber veririm."Teşekkür ettiğimde doğumhanenin kapısı açılmıştı.Koridorun diğer tarafına geçtikten sonra derin bir nefes aldım.

"Hakan?"

"Doğumdan çıktı.Yanına git."Mine boş bakışlarla bana baktığında elimle koridoru işaret ettim.Umarım burada olduğumu kimseye söylemezdi.

"Geçti bak.Bitti bile."Tekleyerek nefes aldığında yavaşça ebeye baktım."Sorun yok değil mi?"

"Hayır her şey yolunda."Gülümseyerek cevap vermişti.Beraber asansöre doğru ilerlerken sesleri yavaş yavaş kesiliyordu.

"Cumali gelmedi mi?"

"Yolda.Hemşire az önce konuştu."

"Kaç saat geçti Mine.Neden gelmedi hâlâ?"

Üç KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin