Elimdeki telefonu kulağıma götürüp derin bir nefes aldım.O kadınla konuşmamak için aylarca direnmiştim ama sanırım pes ediyordum.
"Alo."
"Alo,Savaş abi nasılsınız?"Alnımı ovalamayı bırakıp başımı kaldırdım."İyiyim Tanecim sağ ol seni sormalı?"
"İyiyim ben de.Abi benim birine ulaşmam lazım ama aradığımı kimsenin öğrenmemesi lazım."
"İsim vermen yeterli.Senin adın hiçbir yerde geçmez."Derin bir nefes aldıktan sonra kağıttaki ismi okudum.Bana o kadınla ilgili her şeyi getireceğini bildiğim için tek yapmam gereken beklemekti.
-
Elimdeki çantayı sıkı sıkı kavrayıp okulun kapısını çaldım.İçeriden gelen çocuk cıvıltıları mideme kramp girmesine sebep oluyordu."Buyrun."Kapıyı açan görevli çekildiğinde içeri geçtim."Ben Ferhan Hanım'la görüşmek istiyorum.Rica etsem çağırabilir misiniz?"Çalıştığı anaokuluna gelme sebebim onu tamamen savunmasız yakalamak içindi."Siz kimsiniz?"
"Tane Harmanlı demeniz yeterli."Görevli yanımdan ayrıldığında holdeki koltuğa oturup bacak bacak üstüne attım.Belki de aralarında bi ilişki vardı?Ben hemen Cumali'ye inanıp eve dönmüştüm ama kendisi geceden beri evde yoktu ve telefonlarıma çıkmıyordu.
Koridorda koşuşan çocuklarla birlikte mideme giren hüzün yüzümü düşürmüştü.
Benim de küçük bi bebeğim olacaktı.
Kokusuyla huzur bulduğum,varlığıyla mutluluk duyduğum bi parçam olacaktı.
"Buyrun."Keskin bakışlarımız birleştiğinde koltuğu sakince işaret ettim."Oturun lütfen."Benim uzun saçlarıma göre kısa saçlarını itip koltuğa oturduğunda fiziğini inceliyordum.Yüzümüz her ne kadar aynı olsa da fiziğimiz benzemiyordu."Neden geldiniz?"
"Konuşmak için."
"Bakın aylar geçti-"
"Cumali sizi nasıl buldu?"Lafına girdiğimde önce etrafına bakındı sonra hafifçe kımıldandı."Okulumuzun adını duymuşsunuzdur.Bünyesinde çok başarılı lise eğitimi de veriyor."Başımı onaylarcasına salladığımda devam etti."Cumali lise için seminere gelmişti."Gözlerine attığım kinli bakışlar sonucunda boğazını temizledi."Lise son öğrencilerine bilgi veriyordu.Orada gördü beni.Sadece 1 gece yanında durmam için yüklü bi miktar teklif etti.Sanırım bankaya olan borcumu öğrenmiş."
"Evli biriyle hayat kadını gibi para karşılığı ilişkiye girmeyi gururunuza yedirdiniz yani?"Sinirden kızardığımı hissedebiliyordum ama sakince oturmak zorundaydım.Eğer Cumali onun yanında kalıyorsa sakinliğime güvenip söyleyebilirdi."Tabi ki hayır!"Ayağa fırladıktan sonra işaret parmağını bana doğru uzattı."Bana fahişe muamelesi yapmaya hakkınız yok!Aramızda hiçbir şey geçmeyeceğine söz verdi.Sadece ona ilgi göstermemi,bana Tane diye seslenmesini kabul ettim.Siz varlıklı bi aileden geldiğiniz için 3 kuruşa muhtaç birinin neler yapabileceğini asla anlayamazsınız."Hışımla gideceği sırada bileğini kavradım ve ayağa kalktım."Bak Ferhan,Cumali'yle bi ilişkin varsa,eğer senin yanında kalmaya geliyorsa bu senin sonun olur.Ufak bi araştırmayla ailemin adını duyman hiç zor olmaz."
"Bana ne be senin kocandan?Ben paramı aldım onunla işim bitti.Sen benimle uğraşacağına onu avcunda tutmaya bak."Yanımıza yaklaşan görevliyle bileğini yavaşça bıraktım."Umarım öyledir."
-
Kapıdan gelen tıkırtılarla elimdeki kaseyi bırakıp koridora fırladım."Cumali?"Yalpalayarak içeri girmişti."İyi misin?"Kapıya sıkıştırdığı anahtarı çektikten sonra kapıyı sertçe kapattı."İyiyim."Dilinde dönen kelimeyle birlikte koluna girdim."Sarhoş musun sen?"Burnuma dolan kokuyla yüzüm ekşimişti."Hadi odaya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..