Yorum yapmayı unutmayın lütfen🌸
Dejavu yaşıyor gibiydim.Saçlarımı havluyla kapatıp banyodan çıktığımda Hakan'ı görmeyi istiyordum.
"Gel güzelim."Eve geldiğimizden beri bana kırılacak bir bibloymuşum gibi davranması beni rahatlatmıyor aksine daha çok sinirlenmeme sebep oluyordu.
Kaldırdığı pikenin altına girip sola döndüm ve cenin pozisyonuna geçtim.Başka türlü kendimi ısıtamazdım.
Yanıma oturup yanağımı okşadığında kapattığım gözümü araladım."Saat kaç?"
"7.30"
"Sen gitmeyecek misin?"
"Arabayla yetişemem.Uçak bileti aldım."Başımı hafifçe sallayıp gözlerimi kapattım.Bir an önce gitmesini istiyordum.Bütün gün yalnız kalıp uyuyacaktım ve rüyamda Hakan'ı görecektim.Evet,bunu yapabilirdim.
Yanağımdaki eli yerini boşluğa bıraktığında hafifçe yayıldım.Nihayet.
-
"Tane?"Fısıldayışıyla hızla doğrulduğumda yanıma geldi."Kalkma.Uyuyor musun diye kontrol ettim."
"Bilmem.Uyudum mu?"Hafifçe gülümsemişti."Ben çıkıyorum.Akşam çok geç kalmam.Mine'yi çağırmak ister misin?"
"Yalnız kalmak istiyorum."
"Peki canım.Hoşça kal."Alnımı öpüp ayağa kalktığında tekrar yattım.
Kalk Tane.
Hayır.Kalkmayacağım.
Ya uçağı düşerse?Ya onu da bir daha asla göremezsen?
Bakımları düzenli yapılan koskoca yolcu uçağı durduk yere neden düşsün?
Yıllık muayenesi düzenli yapılan son model araba uçurumdan neden fırladı?
Üstümdeki pikeyi itip çıplak ayak koşmaya başladım.Gitmeden yetişmeliydim.
"Cumali!"Merdivenleri hızla inerken kapıdaki bedeni bana dönmüştü.Son basamağı hemen bitirip boynuna sımsıkı sarıldım.Gülümsediğini hissetmiştim.Belime doladığı ellerini hissederken derin bir nefes aldım."Kendine dikkat et."
"Sağ salim gidip geleceğim."Boynuma bıraktığı sıcak öpücükten sonra yavaşça ayrıldık.Şoförü kapıda bekliyordu."Hiçbir şey olmayacak."Yanağımı hafifçe okşadıktan sonra dudaklarını dudaklarıma bastırıp çekildi."Seni seviyorum."
"Hoşça kal."Verdiğim cevapla tatmin olmamıştı,ama olsun.En azından onu uğurlamıştım.
Çantasını alıp basamakları indi ve bahçe kapısından çıktı.Şoförün açtığı kapıdan geçmeden önce bana dönüp el sallamayı ihmal etmemişti.
Arabaya binip gözden kaybolana dek arabayı izlemiştim.
Korkulacak bir şey yok.Tek parça halinde dönecek.
-
"Naber?"
"İyi senden?"
"Ben de iyi,uyuyor muydun?"
"Evet ama araman iyi oldu.Uyku düzenim bozulmasın."Üstümdeki pikeyi atıp doğruldum ve gerindim.
"Sen Cumali'yle gitmedin mi?"Terliklerimi giyip pencereye doğru ilerledim."Gitmedim."
"Peki sosyal medyadan takip ettin mi olanları?"
"Off Mine uzatmasan mı artık?"Boynumu ovaladıktan sonra tekrar yatağa oturdum."Cumali konuşmayı yaptıktan sonra ödülü alıp sana ithaf etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..