İleriki bölümler için fikirlerinizi bekliyorum 🌸
1 Hafta Sonra
Eteğimi belime çektikten sonra beyaz spor ayakkabılarımı giydim."Hayırdır?"Cumali üzerindeki bornozu çıkartmadan sandalyeme geçtiğinde ellerimi belime koyup ona doğru döndüm."Hava çok güzel.Dışarı çıkalım."
"Nereye gidelim sevgilim?"Kolumu tutup bedenimi kucağına çektiğinde kollarımı boynuna doladım."Bilmem.Mudanya'ya gidelim mi?Yürürüz biraz."
"Olur,ama üşürsün."
"Yok yok güneşte yürürüz üstüme mont alırım."Dudaklarıma ufak bir öpücük bıraktıktan sonra beni kaldırıp ayaklandı."Tamam o zaman ben giyineyim de çıkalım."
Dolaptan montumu alıp üzerime geçirdim ve çantamı omzuma astım."Ben bahçedeyim."Odadan çıkıp merdivenden inerken Cumali'nin hesabını açıp instagrama girdim.Uzun zamandır Güzide'den haber alamıyordum ve o kadar mutluydum ki.1 hafta önce yüzleştiğim gerçekler bile çabucak geçmişti.
Salıncağa oturup bacaklarımı yan tarafa attım.Uzun zamandır story atmamıştı.Bakalım ne koymuş..
Profil fotoğrafına tıklayıp storynin açılmasını bekliyordum.Story açıldığında merakla ekrana baktım.
Karşıma çıkan fotoğrafla kaşlarım çatılmıştı.Burası Hakan'ın kaldığı köy evine çok benziyordu.Sadece şömineden tanıyamazdım herhalde.İkinci storye geçtiğimde başıma saplanan ağrıyla telefonu indirdim.
O el Hakan'ın eli olamazdı değil mi?O uzun parmaklar,pürüzsüz ten Hakan'a ait olamazdı.
"Tane?Hazırım ben."Cumali bahçeye çıktığında telefonu kapatıp çantama attım."Ne oldu?"
"Ne olmuş?"Ayağa kalktığımda dönen başımla koluna tutunmuştum."Yüzün bembeyaz olmuş."
"Üşüdüm sanki."
"Pantolon giy istersen?"
"Hayır ya!Bu eteği çok severek aldım yazı bekleyemem."Kıkırdadığında koluna girip salon kapısından içeri girdik."Sen arabayı çalıştır ben kapıyı kapatırım."Beni onaylayarak yanımdan ayrıldığına kapıyı çekip kapattım ve kilitledim.Ardından çıkış kapısına gidip orayı da kilitledim ve bahçeden çıktım.
"Bir şeyler yer miyiz?Oraya gidene kadar acıkır mısın?"
"Ben biraz kestireyim gece rahat uyuyamadım."Karnıma giren sancıları umursamadan sağ tarafıma yaslandım.O fotoğrafın nerede çekildiğini öğrenmem lazımdı ama nasıl?Kime sorabilirdim?Tarık'a sorsam beni hemen ifşa ederdi.Tarık'ın Güzide'ye olan hoşlantısını kullanarak sorabilirdim aslında.
Evet evet.Eve dönünce ilk işim Tarık'ın damarına basmak olacaktı.
-
"Tane,geldik canım."Yanağımdaki ellerini çekip gerindim ve doğruldum."Sen bu aralar çok uyuyorsun.İlaç falan mı kullandın?"
"2 haftadır kullanmıyorum aslında.Herhalde vücudum alışmış bırakınca etki göstermeye başladı."Kemerimi açıp indikten sonra çantamı omzuma taktım."Neden kullanmıyorsun?"Sakin sakin sorduğu soruyla tedirginliğimi belli etmemek için gülümsedim."Gerek duymuyorum.Gayet iyiyim."
"Sen bilirsin canım.Aç mısın?"
"Hayır değilim."Burnuma dolan deniz kokusuyla birlikte Cumali'nin koluna girdim."Çok huzurlu değil mi?"Başımı omzuna yasladıktan sonra ellerimizi birleştirdim.Yanımızdan gelip geçen insanlara değil denizin hırçın dalgalarına bakıyordum.Çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..