-"Ela!"Cumali çatık kaşlarıyla Ela'ya bağırdığında gözlerim irice açıldı."Ne oldu?"
"Ela hanım açıklasın ne olduğunu."
"Küstüreceksin çocuğu."Sinirle fısıldadığımda telefonunu uzattı."Bak bakalım."Telefonunu elime aldığımda instagramdan Hakan'a attığı mesajları görmüştüm.Attığı ses kayıtlarından birini açtım."Hakan bize gelsene."Şaşkınlıkla Ela'ya dönüp ellerimi belime koydum."Bu ne Ela?"
"Ama anneeee."Bacaklarıma yapıştığında telefonu bırakıp bedenini kucakladım."Nasıl buldun sen Hakan'ı?"
"Klavyeye adını söyledim çıktı hemen."
"Bana bak küçük hanım şimdi Hakan'a senin gizlice mesaj attığını söyleyeceğim.Bir daha da böyle bir şey yapmak yok.Arkadaşlarınla oynasana Hakan senin yaşıtın mı?!"Cumali yanımızdan ayrıldığında koltuğa oturup saçlarını geriye ittim."Babanı sinirlendirdin."
"Hakan da benim arkadaşım!"Kollarını göğsünde birleştirip sinirle soludu."Bebeğim Hakan abin senin arkadaşın olmak için fazla büyük."
"O zaman evlenelim."Kahkaha attığımda ağlayarak içeri koşturmuştu."Ela gel buraya."Peşinden mutfağa gittiğimde Cumali'ye sarılıp ağlar vaziyette bulacağımı tahmin etmiştim."Ne oldu?"
"Ben Hakan'la evleneceğim."
"Ela!"Cumali'nin bağırışıyla şoka giren Ela yavaşça bana doğru süzüldü."Çık odana sinirlendirme beni."
"Bağırma çocuğa!"
"Ne dediğini duymuyor musun sen?!"Üstüme doğru kükrediğinde Ela'yı odasına yolladım."Duyuyorum sağır değilim."
"O zaman ne yapacağımı bana söyleme."
"Sen benim çocuğuma bağıramazsın.Onu korkutmaya hakkın yok."
"Ela benim de çocuğum Tane!Ne yapıp yapmayacağımı çok iyi biliyorum."
"Hiç de biliyor gibi davranmıyorsun ama!Bir daha sakın ona bağırma."Kolumu sertçe tutup yüzlerimizi yaklaştırdı."Hoşuna mı gitti kızının eski nişanlına aşık olması?"
"Sen manyak mısın?3 yaşındaki çocuk aşkı nerden bilsin?Hayranlık-"
"Benim kızım o adama hiçbir duygu besleyemez.Şimdi git yanına bir daha ağzından Hakan kelimesinin çıkmayacağını ona açıkla."Kolumu bıraktığında sinirle merdivene yöneldim.Gözü dönmüş gibiydi.Basamakları çıkarken sıktığı kolumu ovalayordum."Bebeğim?"Ela'nın odasına girip kapıyı kapattım."Ela lavaboda mısın?"Kulağıma dolan ağlama sesiyle dolabın kapağını açtım."Ela?"Kıyafetlerini çekip bedenini kucağıma aldım ve yatağına oturdum."Ne oldu?"
"Özür dilerim anne."Gözlerinden süzülen yaşları silip yanağını öptüm."Ama sen ağlayınca ben de ağlamak istiyorum."Burnunu çekip oynadığı düğmemi bıraktı."Babam çok kızdı mı?"Yüzünü boynuma bastırıp saçlarını okşadım."Biraz.Ama baban sana kıyar mı hiç?Gelir az sonra yanına."
"Gelmesin!Sana bağırdı o."Yüzünü kaldırıp yanağımı okşadığında gözümden istemsizce yaş süzülmüştü."Anne ağlama!"Hıçkırıklara boğulduğunda kıkırdadım."Ağlamıyorum aşkım."Kapı çalındığında bedenime sımsıkı sarılıp susmuştu."Gelebilir miyim kızlar?"Cumali başını kapıdan içeri soktuğunda Ela'nın saçlarını okşamaya başladım."Ela,bebeğim gel babana."Yanıma oturduğunda Ela huysuzca bana doğru sokuldu."Tamam gel özür dilerim."
"Annemden özür dilemeyecek misin?"Yüzümü Cumali'ye çevirip kaşlarımı kaldırdım."Özür dilerim Tane."Ela başını kaldırıp yüzüme baktığında gülümsedim."Önemli değil canım."Ağlayan yüzünde gülücükler açtığında yanağını öptüm.Ufak bi özürle her şeyi silebiliyordu.Umarım büyüdüğünde bu kadar masum kalmayı başarırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..