Her yorum benim için değerli.Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Boynumda hissettiğim dudaklarla gözlerim aralanmaya başlamıştı."Günaydın sevgilim."Kısık sesinden sonra gülümseyen suratıyla karşılaştım."Günaydın."Üstümde sıkı sıkı tuttuğum pikenin kaymamasını umarak hareketlendim.Parmaklarıyla omzuma masaj yaptığında üzerindeki takım elbiseyi fark etmiştim."Saat kaç?"
"9."Bütün uykum kaçtığında doğrulmak istemiştim ama omzumdaki elleriyle beni durdurdu."Beni neden uyandırmadın?Bak ya kalkmış duşunu almış giyinmiş öyle uyandırıyor beni."
"Mine 12'de gelecek demedin mi?Dinlen işte."
"Sen çıkmayacak mısın?"Saat 8.30'da ofisi açılmış oluyordu normalde.Neden çıkmamıştı hâlâ?"Hayır.Bu sabahı sevgilimle geçirmek istiyorum.Zaten 3 gün görüşemeyeceğiz."
"Sen de gelsene."Kaşları havaya kalktığında umutsuzca dudaklarını birbirine bastırdı."Yarın bi duruşmam var."
"Duruşmadan sonra gel.Bu haftayı İzmir'de tamamlarız."
"Mine sıkılmaz mı tek başına?Çünkü ben seni yemekle meşgul olacağım için sen de onunla ilgilenemeyeceksin."Kolumu ısırdığında kahkaha attım."Bırak kolumu pis vampir.Halil'i de al gel işte."
"Bakalım işlerimi bitirebilirsem gelirim."Yataktan kalktığında yerdeki sabahlığıma uzanıp doğruldum."Kahvaltı hazırlamaya iniyorum ben.Duşunu al gel bahçeye."
"Tamam canım."Odadan çıktığında sabahlığımı giyip önünü bağladım ve çarşafı çıkarmaya başladım.
-
Cumali çantamı kapıdaki arabaya yerleştirirken ayakkabımın bağıcıklarını bağlamakla uğraşıyordum."Tane!Üç dakika içinde yola çıkmazsak geç kalacağız!"Mine arabanın içinden cırlarken ayağa kalkıp ayakkabılarıma baktım.Bi anda bağıcıkların açılıp ayağıma dolanmalarındansa kangren olana kadar sıkmayı tercih ederim.
"Kendine dikkat et."Kollarımı boynuna sarıp parmak uçlarına yükseldim."Seni seviyorum."Cevap alamadığında dudaklarını boynuma bastırmıştı.
"Ya sonra görüntülü arama mı yapsanız?"Kıkırdayarak kollarımı kendime çektim ve çantamı omzuma aldım."Hoşça kal."Basamakları inip bahçe kapısına vardıktan sonra Mine sabırsızca bana bakıyordu.
Arabanın kapısını açıp içine binmeden önce Cumali'ye dönüp el salladım.Evet,sanırım bunu yapacaktım.
"Seni seviyorum Hakan."
Arabaya binip kapıyı kapatırken tek görebildiğim gülümseyen yüzünün şaşkınlıkla düşmesiydi.Kendisi bana her gün seni seviyorum demeye alışmıştı tabi,duyunca garibine gitti.
"Tane?Sen ne dedin?"
"Ona ilk defa seni seviyorum dedim.Yarın duruşmadan sonra kesin yanımıza gelir."Bedenini bana çevirdiğinde sinyal verip çevre yoluna girdim."Kızım sen manyak mısın?"
"Ne oldu be?"
"Tane adama Hakan dedin!"Ani bi refleksle frene basacağım sırada arkamdaki arabayla yeniden gaza yüklendim.
"Ne dedim ne dedim?"
"Cumali'ye seni seviyorum Hakan dedin!"
"Geri dönelim."
"Olmaz!1 dakika bile kaybedemeyiz zaten gider gitmez seminer başlayacak.Ya biz bu seminere 2 ay önce kayıt olduk!Bugün için gün saymadık mı?Seminere gir 5 dakika sonra çıkıp geri dönersin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kalp
Teen FictionSen de üzgünsün bu hayattan hem de nasıl, Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır? İki kişi seven iki defa ölürmüş, Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş..