Край! Това премина границите!

252 20 7
                                    

Анабет не знаеше дали да се радва или да се ядосва! Най-накрая имаше училище в Лагера и тя можеше да остане тук с приятелите си, а сега се появи сестрата на Пърси, която я мрази!

В училище не мина много добре..... Меган буташе нещата на Анабет, обвинявайки я, че е заела целия чин, когато не успееше да реши някоя задача ѝ казваше, че е малоумна и всякакви други опити да накара Анабет да се чувства гадно!
След училище хората си тръгнаха и останаха само лагерниците. Имаха тренировка и тъй като Меган беше нова я избраха да се бие с Анабет под предлог, че е много добре с меча!
Започна тренировката им..... биха се около 15 минути, след което на Меган и писна. Разтърси земята и бутна Анабет в реката! Тя почти се удави, но Пърси ѝ помогна.
Анабет: Ти нормална ли си?!
Меган: Да, и печеля!
Анабет: Целта е да не използваме силите си!
Меган: И без това нямаш такива!
Сега вече Анабет се ядоса!
Анабет: Опитах се да бъда мила с теб! Но ти прекрачи границите! Ще си платиш!
Меган: Хайде де! Да те видим!
Анабет нападна Меган с меча, но Меган призова една вълна и блъсна Анабет.
Анабет: Ти май наистина си невменяема!
Меган: Мисля, че е точно обратното! Аз просто използвам това, което имам! Приеми, че съм по-добра от теб!
Пърси: Меган, спри! Не може да използваш силите си за лошо!
Меган: Казва кой?
Пърси: Казвам аз!
Меган: Казваш ти и това трябва да значи нещо за мен?!
Пърси: Не може да го правиш! Полубоговете не са такива!
Меган: Не се прави, че ти си светец!
Пърси: В момента се държиш повече от ужасно с мен и Анабет! Добре за мен разбирам, но защо и тя?!
Меган: Защото е дете на онази тъпа богиня и защото ти е гадже!
Анабет: Наричаш майка ми тъпа?! Моята майка?! Ще си платиш за тези думи...... О, и знаеш ли? Ако майка ти е като теб, не се учудвам защо Посейдон я е зарязал!
Меган: Как смееш да ми говориш так?! За разлика от твоята "мъдра" майка, моят баща поне ми е оставил сили, с които да се защитавам! А ти..... Ти нямаш нищо!
Анабет: Това не е така! Защото ти може да имаш сили, но аз имам акъл!
Меган: Чудовищата няма да мерят IQ- то ти!
Анабет: Млъкни!
Меган: Или какво, ще направим тест - коя е по-умна?!
Пърси: Спрете!
Меган: Опитваш се да помириш сестра си и гаджето си...... Колко сладко! Но не сме във филмче за 10 годишни!
Пърси: Ти не си знаеш мярката! Знаеш ли какво заслужаваш? Татко да ти отнеме силите!
Меган: Това няма да стане! Той ме обича!
Пърси: Сама не си повярва! Баща ми никога не би обичал дете като теб!
Меган: Това не е вярно! Баща ми не би обичал син, който е гадже с дете на най-омразната му богиня!
Пърси: Това няма общо с тях!
Меган: О, нима! Тя е дъщеря на онази глупава богиня......
Атина се появи!
Атина: На коя богиня, моето момиче?
Меган: Естествено! Като няма с какво да се защити, дъщеря ти вика теб!
Атина: Никой не ме е викал! Сама чух какво говориш. Искам обаче сега ти да чуеш! НЯМА ДА МИ ГОВОРИШ ПО ТОЗИ НАЧИН! НЯМА ДА ПОЗВОЛЯ НА НЯКАКВАСИ ПОЛУБОГИНЯ ДА МИ СЕ ПРАВИ НА ИНТЕРЕСНА! ЯСНА ЛИ СЪМ?
Меган: Да!
Атина: ЧУДЕСНО! СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ ЩЕ ПОВИКАМ И БАЩА ТИ! ДА ВИДИМ, КАКВО ЩЕ КАЖЕ!
Меган: Ясно!
Атина изчезна.
Анабет: Още ли мислиш майка ми за "безполезна"?
Меган: Ще видиш на какво съм способна, Анабет Чейс! Само почакай!

Продължението в Лагера.... Where stories live. Discover now