На следващия следобед Гроувър заминаваше. Всички се събраха да го изпратят. На Анабет, Пърси и Тайсън им беше най-мъчно.
Анабет: Ще ми липсваш много!
Гроувър: И ти с твоите архитектурни работи!
Анабет: Обичам това как с Пърси се правите че разбирате нещо...
Гроувър: Хаха....
Пърси: Аре мръдни се да си кажа чао с най-добрия ми приятел!
Анабет: А искаш ли като за последно да те види набит!
Пърси: Хаха, много смешно! Чао, Гроувър. Ще ми липсваш, братле!
Гроувър: Еее, не спряхте! Не заминавам завинаги! Няма да се отървете от мен!
Пърси: Хаха, чао!
Анабет: Чао, приятен път!
Отдалеч се чу някой да вика,,ЧАКАЙТЕ"
Това бе Тайсън.
Тайсън: Ще ми липсваш, приятел! Дори и да не сме най-добри приятели, сме преживели много заедно!
Гроувър: Така е! И ти ще ми липсваш!И така Гроувър замина.
Анабет и Пърси се чудиха какво да правят. И тогава на Пърси му хрумна идея!
Пърси: Завържи си очите! Ще те изненадам!
Анабет: Добре, да видим!Пърси заведе Анабет( със завързани очи) до плажа, където ги чакаше пикник и два сърфа!
Пърси: Стигнахме, погледни!
Анабет си отвърза очите.
Анабет: Това е много яко, но вече се стъмнява. Ще ни е студено.
Пърси: Аз съм син на Посейдон, мога да контролирам водата, както си искам! Не ти казах да си вземеш бански, защото щеше да развали изненадата, така че ще си намокриш дрехите малко ( много) , но за да съм съпричастен и аз влизам с дрехи и няма да остана сух!
Анабет: Супер! Но има още един проблем - не мога да карам сърф!
Пърси: Ще те науча!
Анабет: Богове, трябва ли да ме е страх!?
Пърси: Споко! На моя територия сме!
Анабет: Хах, ами айде да се науча!Анабет дори не можа да се качи! 😂
Пърси се изсмя!
Анабет: Какво ми се хилиш!? Вместо като нормален човек да ме пита,, добре ли си" той ми се смее!?
Пърси: Извинявай, явно ще е по трудно от колкото мислех!След три часа Анабет успя да се качи, дори един го овладее, обаче се разсея и падна!
Анабет: Това беше от мен! Стана късно! Дай да да хапнем и да се прибираме, преди да разберат, че не няма за вечеря!
Те хапнаха набързо и се прибраха на време за вечеря. Пърси не спря да се подиграва на Анабет два дена!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Продължението в Лагера....
Ficção HistóricaНадявам се да ви хареса историята! Създавам я по моето въображение. Тя е фенфикшън на книгите за Пърси Джаксън и е изцяло моя измислица. Животът на полубоговете е напът да се преобърне напълно. Новата сила на Анабет, новата любов,която се заражда ме...