Спор между Анабет и Калипсо!

278 15 2
                                    

На следващия ден имаха репетиция. Пърси трябваше да пее с Калипсо. Анабет не беше много съгласна, но Пърси я убеди.

След края на песента Калипсо се държа странно. Беше почувствала нещо докато пееше с Пърси.
Анабет отиде при нея.
Анабет: Съжалявам, че онзи ден се държах така!
Калипсо: Няма проблем.
След което стана и си тръгна.
Прибра се в стаята си и дълго мисли. Накрая взе решение да отиде и да каже истината на Лио.
Калипсо: Лио трябва да говорим.
Лио: Какво е станало. Звучиш сериозна.
Калипсо: Не ме разбирай погрешно, ти си страхотен, но дълго мислих над това..... Осъзнах, че все още съм влюбена в Пърси!

На вратата седеше не кой да е, а Анабет! Бе дошла да говори с Лио, но за съжаление чу разговора им. Едва не припадна. Отиде при тях..
Анабет: Моля? Извинявай, без да искам дочух разговора ви. Вярно ли е, че още харесваш гаджето ми?
Лио: Да вярно е!! Калипсо току-що ме заряза заради твоето гадже!!!!
Калипсо: Аз.....
И побягна навън. Анабет отиде при нея.
Анабет: Калипсо, моля те само за едно. Не се опитвай да накараш Пърси да се влюби в теб. Иначе....
Калипсо: Анабет, аз не съм чудовище. Не бих го направила. Ти си тази, която ми отне Пърси...
Анабет: Чакай, чакай! Какво съм направила?! Той никога не е бил влюбен в теб. Това ти беше наказанието, за дето беше на страната на злите!
Калипсо: Казах го на Пърси, ще го кажа и на теб. Защо мислите, че боговете са по-добри? Защото наистина са или защото са вашето семейство?
Анабет: ЕСТЕСТВЕНО, че са по-добри!!! КРОНОС Е ПОГЪЛНАЛ ДЕЦАТА СИ!!!!!
Калипсо: Да не би Зевс да постъпи различно с майка ти? Имам повече опит от теб. Не се прави на велика!
Аз съм на 4 хиляди години.
Анабет: Може  да си и 5 хиляди ку щеш, но нямаш грам мозък!!!

В същото време Пърси бе зад нея....

Продължението в Лагера.... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora