Martijn's huis~Amsterdam
LolaIk word wakker van een verbrande lucht. Ik draai me om en zie dat Martijn niet meer naast me ligt. Het rookalarm gaat af. Ik sta op en en loop richting de gang. "Moest ik nu naar links of naar rechts voor de keuken?" vroeg ik me af. Ik loop richting het geluid van het alarm en maak de deur open. "Yes, ik ben niet verdwaald!" dacht ik in mezelf. "Wat is hier nu weer gebeurt?" zeg ik verbaasd. Er liggen verbrande boterhammen en Martijn staat op de stoel aan de rookmelder te frutselen. Ik zet de ramen open om de verbrande geur te laten verdwijnen. Het geluid is opgehouden en Martijn komt van de stoel. "Nou, een keukenprins ben ik dus echt niet!" zegt hij en wappert de verbrande lucht weg. We krijgen allebei de slappe lach. "Kan je niet eens brood toasten?!" vraag ik verbaasd. "Dat zie je toch?! Het enige wat ik in de keuken kan maken is scrambled egg met kaas." zegt Martijn. Ik kan niet stoppen met lachen. "Zullen we ergens gaan ontbijten?" "Ja, lekker! Alleen moet ik me eerst omkleden." zeg ik en loop weer terug richting de slaapkamer.
"Ik ben klaar." zeg ik. Martijn pakt zijn sleutels. Ik kijk hem raar aan. "Je hebt toch geen rijbewijs?" vraag ik. "Nee, maar wel een fiets. Kom je achterop knapperd?" zegt Martijn. Ik rol met mijn ogen. "Nou, vooruit dan maar." zeg ik en loop richting de fiets van Martijn.
"Hier is het!" zegt Martijn. Het is een heel schattig koffie restaurantje. "Mijn vaste plek voor ontbijtjes." zegt Martijn en houdt de deur voor mij open.
==========================
liked by; Martingarrix, Louisvanbaar, Garrixfan, Mennobarkk and 1.831 other
Lolagemma Breakfast date☕️💘
📸 @Martingarrix
----
Garrix.NL Heel mooi😍
Louisvanbaar *fietfieuw*
CatJ Vriendin, wat is deze foto weer enig❣️
Mennobarkk Wat heeft hij nu weer goed te maken?
Lolagemma @mennobarkk, verbrande toast.
Martingarrix @lolagemma @mennobarkk sssstttt
Martingarrix😍😍
Louisvanbaar @martingarrix HAHAHA SUKKEL
Garrixgossips Are you @martingarrix girlfriend?
=====================Na het heerlijke eten zijn we weer thuis gekomen. We laten ons vallen op de bank. Ik kijk op mijn horloge: "half 11 pas, hoe gaan we deze dag volkrijgen?" zeg ik tegen Martijn. Hij zit na te denken. Dan staat hij op en pakt zijn jas. "Aangezien jij wel een rijbewijs hebt, gaan we roadtrippen. Gezellig naar het strand!" zegt Martijn en gooit mijn jas naar mij toe. "Het strand? Het is echt koud buiten hoor!" zeg ik. "Neem een trui mee & ik pak dekens. Dit gaat geweldig worden!" zegt Martijn en pakt zijn tas.
Even later zitten we in mijn auto.
Martijn blijft mij aankijken. "Wat is nu weer?" vraag ik lachend. "Ik ben heel gefascineerd dat jij kan auto rijden." zegt Martijn verwonderd. Ik kijk hem flauw aan. "En bedankt!" zeg ik plagerig.==========================
liked by: ShippingLM, Martingarrix, Garrixer, Louisvanbaar and 3.697 other
Lolagemma Let's go roadtripping🚙
📸 @Martingarrix
----
Louisvanbaar Kijk, met jou kan ik praten🚗❣️
Martijngoals very cool!!🤩
Martingarrix yeah let's go🏖
Mennobarkk @martingarrix lekker geregeld, wanneer ga jij rijden??
Martingarrix @mennobarkk, ik heb jullie toch?!🤪
=====================We komen aan bij het strand. Louis staat te wachten. "Wat doet Louis hier?" vraag ik aan Martijn. "Ja, een kleine verrassing. Ik heb een fotoshoot geregeld hier op het strand. We hebben tenslotte nog niks over onze relatie officieel online gezet. Ik dacht misschien is dit wel de kans." zegt Martijn. Ohja tuurlijk, dat moet ook nog. Ik was helemaal vergeten dat Martijn bekend is. Nu hij zijn rust moet nemen en lekker thuis is, merk ik daar helemaal niks van. Maar als ik aan mijn scriptie en Martijn aan zijn tour gaat beginnen, zal het wel heel erg wennen zijn. "Ik vind het prima!" zeg ik en Martijn geeft mij een kus. "De eerste foto en hij is al meteen geweldig!" zegt Louis. Ik kijk hem lachend aan.
Na een uurtje is de zonsondergang weg en is het helemaal donker. We lopen richting de auto. Louis geeft mij en Martijn een knuffel en we gaan ervan door.Toen we thuis kwamen hadden we beiden honger en besloten we om pizza te bestellen. Heerlijk!!
Toen we de pizza's op hadden, bekeken we de foto's van vandaag. Ze zijn zo mooi geworden! Samen met Martijn kiezen we de allerleukste eruit en plaatsen die op insta.==========================
liked by: Lolagemma, Louisvanbaar, Garrixnews, Martijnfan, Garrixer4ever and 10.157 other
Tagged: @lolagemma
Martingarrix 💘
📸 @Louisvanbaar
--
Garrixlover THIS IS SO CUTE❣️
+xsquad OMG😍
Lolagemma 💘
Louisvanbaar cuties❤️
Lomagoals I ship them #loma💕
Martinsucks @lomagoals I don't
Garrixer @Martinsucks, what?! They are really cute❣️
Mennobarkk Congrats🥰
=====================Ik bekijk naar alle reacties onder Martijns post. Ik glimlach. "Vertel!" zegt Martijn. "Ze zijn allemaal heel blij!" "Ik zei het toch, niks om je druk over te maken." Maar dan verdwijnt mijn glimlach. "Wat?" vraagt Martijn verbaasd? "Een of ander account genaamd 'Martinsucks' gaat voor problemen zorgen denk ik." zeg ik en kijk Martijn aan. "Laat zien." zegt Martijn en ik geef mijn telefoon aan hem. Hij haalt zijn schouders op. "Je kan nooit iedereen gelukkig maken. Dit account stelt helemaal niks voor lieverd." stelt Martijn mij gerust. Ik knik en haal adem.
"Ga nu maar lekker slapen, morgen heb jij je eerste stage dag en ik ga nieuwe muziek maken." zegt Martijn en geeft mij een kusje op mijn voorhoofd. "Good night liefje!" zeg ik
"Good night!" zegt Martijn terug.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanfictionDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...