Den Haag
LolaBij Louis kan ik mijn telefoon niet gebruiken. Sowieso wordt die getraceerd. Daarom ligt m'n telefoon leeg in de auto. Louis houdt me gelukkig wel wat op de hoogte. Dan laat Louis me het boek 'Martin Garrix Life=Crazy' zien met alle foto's van Martijn, gemaakt door Louis. "Dat is gaaf!" zeg ik en blader door het boek. "Ik heb trouwens op het festival gister ook een aantal foto's gemaakt." zegt Louis en start zijn laptop op. Een foto trekt mijn aandacht. "Mag ik die 3e van boven eens zien?" vraag ik en Louis klikt op de foto.
Het is Ginny die erg aan het genieten is van de set van Martijn. Was mis ik dit toch! Dat is toch heerlijk om te zien. Er rolt een traan over mijn wang. Louis trekt mij in een knuffel.
"Zal ik Cat vragen of ze langs wil komen?" vraagt Louis. "Leuk voor zowel jou, als voor mij." zegt hij en ik kijk hem verrassend aan. "Leuk voor jou? Hebben jullie een relatie?!" vraag ik opgewekt en Louis bloost. "OMG IK WIST HET!" roep ik blij en doe een happy dance. Dit is echt heel erg schattig!Cat loopt naar binnen. "Hey schatjes van mij!" zegt ze blij en geeft ons beiden een knuffel. "Ik heb iets leuks voor jou!" zegt Cat tegen mij. "Wat dat dan?" vraag ik verbaasd. "Heb je zin om te shoppen in Amsterdam?" vraagt Cat en ze glimlacht. Cat is echt een shopaholic, hahaha. "Always!" zeg ik. "Pak je gelijk je koffer in? Ik heb een kamer voor jou in Amsterdam geboekt. Het staat op mijn naam, dus je kan ongestoord genieten van de rust. Dat verdien je wel na deze drukke periode." zegt Cat. "Ahw, dat is zo lief! Wat moet ik zonder jou?" zeg ik en geef een knuffel. "Helemaal niks." antwoord ze lachend.
Ik pak mijn spullen in en stappen in mijn auto, onderweg naar Amsterdam.==========================
liked by: Louisvanbaar, Martingarrix, Lomagoals & 5.698 others
Lolagemma Favorite place 2 be❤️
---
CatJ Love you vriendin💓
Louisvanbaar Cuties💕
Martingarrix 💌
Lolafan You're so pretty❣️
=====================Na een dagje goed te hebben geshopt met Cat, lopen we richting het hotel.
"Hier is het." zegt Cat en ik loop achter haar aan, mee naar binnen."Hallo, ik heb geboekt voor twee personen op de naam Cat." zegt ze tegen de receptioniste. Twee personen? Blijft Cat toch bij mij? Ik snap het niet. Cat krijgt twee pasjes voor de kamerdeur en we lopen samen naar de lift. "Blijf jij bij mij?" vraag ik verbaasd. "Nee, ik ga dadelijk lekker naar Lou. Maar ik heb voor jou geboekt op mijn naam. Als ik jou hier naartoe wil nemen, dan was dit het beste." zegt Cat. Ik moet lachen. Ik maak de kamerdeur open, laat mijn tassen vallen en plof op bed. "Heerlijk! Dat gaat hier wel goed komen." zeg ik tegen Cat en ze ploft naast mij. Cat gaat recht zitten en pakt haar telefoon. "Louis kookt! Dat is iets nieuws." lacht ze. "Vind je het erg als ik ga, voordat z'n huis afbrandt." zegt ze en we krijgen de slappe lach. "Ja, ga maar lekker genieten. Dankjewel voor de gezelligheid schattie." zeg ik tegen Cat en geef haar een knuffel. "Tot morgen!" zegt Cat en ze loopt naar buiten.
Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Ik ga nu lekker genieten van de rust.Ik sta onder de douche. Hoor ik nou een deur opengaan?! Nee, dat kan niet. Mijn hart klopt. Wat als de stalker me hier heeft gevonden? Ik merk dat mijn ademhaling sneller gaat. Ik zet de douche uit. Volgens mij loopt er iemand door mijn kamer. Ik doe snel mijn badjas aan. Ik pak mijn haarlak voor het geval iemand mij dadelijk iets gaat aandoen ofzo. Langzaam maak ik de badkamer deur open.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanfictionDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...