40

266 4 1
                                    

Amsterdam
Lola

We zitten weer in het vliegtuig naar Palm Springs. We hebben Watse op hotel gevonden, maar hij wilde niet mee terug naar Palm Spings. Wie wel mee zijn? De ouders van Martijn. En Ginny en Tijs zijn ook mee! Roos en Tommy moeten werken en mijn ouders zitten deze keer in Spanje voor werk. Gelukkig zijn Ginny en Tijs dol op heel het team en vinden ze het helemaal niet erg met ons! Maar de ouders van Marty zijn ook mee, dus we hebben wat volwassen verstandigheid bij de kippenboel erbij anders worden die kinderen nooit rustig.

---

From: Lola Gemma to: Roos Gemma

Lola Gemma

Tijs is echt een mood!! De vlucht is goed gegaan, nu omw huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tijs is echt een mood!! De vlucht is goed gegaan, nu omw huis.❣️

Roos Gemma
Hahaha, fijn dat alles goed gaat! Zie je volgende week in USA🥰

---
Palm Springs
Martijn

Eindelijk zijn we weer in het zomerhuis! Wat was Amsterdam hectisch. Cat, Gabe, Aubrey en de rest verwelkomen ons. Ik loop naar m'n ouders. "Pap, mam, vinden jullie het erg als ik eventjes een dutje ga doen boven?" vraag ik. "Tuurlijk jongen, neem lekker je rust. We houden de boel hier wel onder controle." zegt mijn vader en wrijft door m'n haar. Ik geef ze beiden een kus en loop naar boven.

Ik plof op bed en geniet van de rust. Ofja, ik hoor Louis en Menno buiten met Ginny en Tijs in het zwembad, maar dat is gewoon schattig. Dan wordt er op m'n deur geklopt. "Hey, lieverd. Mag ik erbij komen?" vraagt Lola. Ik spreid mijn armen en Lola komt ertussen liggen. Ik geef haar een kus op haar haren. "Heerlijk, die rust eventjes." zegt Lola en ik knik. "Behalve Louis en Menno die Ginny en Tijs gek maken in het zwembad." zeg ik en ze begint te lachen. "Chica, ik ga eventjes een nap houden. Ik ben doodop." zeg ik tegen Lola en ga liggen. "Mag ik wel bij je blijven liggen?" vraagt Lola terwijl ze aan mijn haar frunnikt. "Jij altijd." zeg ik en zoen haar. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap terwijl Lola heerlijk met mijn haren speelt.

Lola

Martijn ligt te slapen, wat een cutie. Ik ga rechtop zitten. Ik kan echt niet lang wachten om alles tegen Martijn en de rest te vertellen over Julian en Watse. Lola, ze respecteren je allemaal. Waarom durf je het niet te vertellen? Oké, die kus was niet goed. Maar ik heb niks gedaan. In tegendeel, ik heb Julian niet terug gezoend. Ik laat me naar achter vallen en stoot mijn hoofd vol tegen het hoofdbord van het bed. "Auw!" fluister ik en pak mijn hoofd vast. "Gaat het?" vraagt Martijn en gaat ook rechtop zitten. "Sorry, ik wilde je niet wakker maken." zeg ik tegen hem. "Geeft niks, gaat het?" vraagt Martijn en geeft mij een kus. Ik knik maar mijn tranen komen naar boven. "Weet je zeker dat het gaat?" vraagt hij en houdt mijn hand vast. Ik schud mijn hoofd en begin te huilen. "Ahw, chica. Heb je zo hard gestoten?" vraagt Martijn en trekt me in een knuffel. "Nee, dat is het niet. Ik weet niet hoe. Ja, hoe ik het moet zeggen." zeg ik in Tijns armen. Hij geeft kusjes in mijn haren. "Gaat het over Julian?" vraagt hij. Ik draai me om en kijk hem aan. Martijn doet mijn kin omhoog met zijn vingers. "Je kan alles tegen mij zeggen, chica." zegt Martijn.
De bel gaat. Ik wil opstaan maar Martijn trekt mij terug. "Nee, mam doet wel open. Jij blijft hier tot rust komen." zegt Martijn zacht. Ik knik en frunnik wat met mijn vingers. "J-julian, hij heeft die usb gekregen." zeg ik snikkend tegen Martijn. "Serieus?! Heeft Julian een heel inbraak team ofzo?" zegt Martijn. Ik schud mijn hoofd. "N-nee, ik weet wie het is." zeg ik en kijk hem doordringend aan. Dan valt het kwartje bij Martijn. "Toch niet Watse hè?!" vraagt Martijn nerveus. Ik knik. "Fuck! Wat een naaistreek! Verrader dat hij is!" zegt Martijn gefrustreerd. Ik begin te huilen. "Hé, chica. Ik ben niet boos op jou hè. Dit is niet jouw schuld. Ik ben je juist dankbaar dat ik dit nu weet." zegt Martijn en veegt mijn tranen weg. Ik schud mijn hoofd. "Er is nog iets." zeg ik met een schuldgevoel. "Wat dat dan? Je kan alles kwijt hè, dat weet je toch." zegt Martijn en pakt mijn handen vast.
Er wordt aan de deur geklopt. "Binnen?" zegt Martijn. De deur gaat open. Martijn springt uit bed. "What the fuck kom jij hier doen?!" roept Martijn verbaasd.

These Are The Times /\Martin GarrixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu