Franse Alpen
MartijnIk neem Lola mee naar de service balie. Zo kan niemand mijn meisje behandelen. Ik zie op een naamkaartje 'Annemie' staan. Ik kijk naar Lola om te vragen of dat Annemie is. Lola knikt bevestigend. "Hallo Annemie, ik ben die Nederlandse dj. Mijn team en ik hoeven géén aangepaste maaltijden. We eten gewoon buiten de deur of hier in het restaurant als de service wat beter is. En dan nog iets; als u mijn team apart wilt behandelen, dan moet u Lola ook zo behandelen. Lola hoort bij ons! Lola is mijn aller- aller- allerliefste meisie, daarom zijn wij naar dit hotel gekomen." zeg ik streng. Ik sla mijn arm over Lola heen en geef haar een kus op haar slaap. Annemie kijkt verbaasd en weet niet hoe ze hierop moet reageren. Ik glimlach vriendelijk naar haar. "Trouwens, zou ik Lola vandaag een dagje mogen lenen? Ze is hard nodig bij onze voorbereidingen voor Tomorrowland." zeg ik. Lola kijkt mij verbaasd aan, maar ik knik haar geruststellend aan. "Uhm, ik weet niet wat ik moet zeggen." zegt Annemie. Ze kijkt zuur. "Nou, ja is het beste antwoord!" zeg ik. Ze knikt en staart Lola aan. "Nou, dankjewel dan." zeg ik en loop met Lola naar onze kamer.
"Wat? Hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen? Wat voor voorbereidingen moeten er gebeuren? Èn, sinds wanneer hoor ik bij het team?" zegt Lola verstrooid.
Ik beantwoord haar vragen: "Ik gebruik mijn charmes. We moeten natuurlijk ontspannen voor de shows. En sinds nu... Welkom bij team Garrix!" zeg ik en zoen haar op haar lippen. Ik voel Lola glimlachen. "Die charmes helpen wel, knappie!" zegt ze grinnikend.
"Kom, trek je ski-kleding aan. Ik haal de anderen en dan gaan we de rest van deze dag vertoeven op de piste!" zeg ik.Lola
Ik heb mijn ski-kleren aan en loop richting de lobby waar we met het team hebben afgesproken. Er staat al een man en vrouw te wachten. De twee komen naar mij toegelopen. "Hallo, jij moet zeker Lola zijn?" zegt de vrouw vrolijk. Ik knik. De vrouw geeft mij een hand. "Ik ben Karin, de moeder van Martijn. En dit is mijn man Gerard; Martijn's vader." zegt Karin en Gerard geeft mij ook een hand. "Hallo, super leuk jullie te ontmoeten! Klopt het dat ik jullie die ene keer in het ziekenhuis, toen ik plotseling op Martijn's kamer lag, snel heb gezien?" vraag ik lachend. Ze knikken en lachen. "Gelukkig kwam de redder in nood, dokter Jacobsen. Anders hadden jullie elkaar nooit beter leren kennen." We dachten terug aan dat moment en begonnen te lachen. Ineens knuffelt iemand mij van achter. "Wat valt er hier ze te lachen zonder mij?" vraagt Martijn en legt zijn kin op mijn schouder. "Niks bijzonders." zegt Karin en ze geeft mij een knipoog. Ik glimlach naar haar. De ouders van Martijn zijn zo'n schatjes! Hopelijk zijn mijn ouders ook snel terug uit Japan, dan kunnen zij Martijn ook eindelijk ontmoeten! En natuurlijk Tommy, mijn broer, die een half jaar in Amerika zit met zijn vrouw Roos en hun dochtertje Ginny. Ginny zal wel groot geworden zijn, dacht ik bij mezelf. "Babe, waarom kom je niet?" zegt Martijn en zoent mij. "Woow, mijn gedachtes waren ver weg!" zei ik. "Waaraan dacht je dan?" vraagt Martijn en staart mij met zijn heldere ogen aan. "Dat jij hopelijk mijn ouders en broer en nichtje en de rest kan ontmoeten." zeg ik sip. "Tuurlijk! Als ze allemaal weer in Nederland zijn, dan regelen we wel een etentje of surprise feestje voor ze." zegt Martijn. Ik kijk hem vrolijk aan en geef hem een kus op zijn lippen. "Goed plan! Gaan we de piste op?" vraag ik. "Tuurlijk gekkie, iedereen staat buiten op ons te wachten!" zegt Martijn en pakt mijn hand vast. Samen lopen we naar buiten.
==========================
liked by: Louisvanbaar, Mennobarkk, Martingarrix, Themediananny, Garrixerpage & 4.796 other
Lolagemma One in a million... just like a snowflake😘❄️
--
Martijn_garrix Very cute😍
Louisvanbaar Ik smelt🤪❄️
Garrixsquad Enjoy babes❣️
Martingarrix M'n sneeuwengeltje💘
Mennobarkk @louisvanbaar, Ik vries dood in deze kou🥶
Lolagemma@louisvanbaar @martingarrix @mennobarkk Schatjes, deze reacties zijn heel flauw😊😂
Martingarrix @mennobarkk @louisvanbaar pakken jullie nu zomaar MIJN schatje af?! Ik voel een sneeuwballen gevecht opkomen...
Lolafannn ik ga stuk om deze reacties😂🥰
=====================Eenmaal op de piste beginnen de jongens sneeuwballen te maken. Ik kan het niet geloven en ski snel weg met Karin en José. "Eens kleine jongetjes, altijd kleine jongetjes!" zegt Karin en begint het te filmen. Ik geniet ervan hoe ze met elkaar sneeuwballen zijn aan het gooien. Zelfs Gerard doet mee!
Eindelijk zijn ze klaar en Martijn komt naar mij en Karin gesnowboard. José was al verder met de anderen. Martijn draait voor ons een rondje op zijn snowboard. "Doe je wel voorzichtig met je enkel, Martijn? Je lag twee maanden geleden nog in het ziekenhuis." zegt Karin. "Tuurlijk mamsie, ik ben altijd voorzichtig." zeg Martijn sarcastisch en lacht. Karin rolt haar ogen en skied verder met Gerard. "Doe jij ook voorzichtig 'Chica', jij lag twee maanden geleden ook nog in het ziekenhuis." zegt Martijn wijzend naar mij. Wat is dat nou weer voor koosnaampje, dacht ik en moet lachen. "Ik ben altijd voorzichtig." zeg ik tegen Martijn en steek mijn tong uit. "Trouwens, die kast moet ik nog steeds in elkaar zetten!" besef ik me net. "Maar, dat doe jij mooi niet alleen!" zegt Martijn en we gaan samen de piste naar onder.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanfictionDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...