Vakantiehuis~Amerika
LolaWe zitten met z'n allen buiten aan de tafel met ijs dat ik, Cat en José hebben gehaald. Iedereen is geschrokken van de actie van Julian. Zou hij ingebroken hebben? Maar zoiets doe je niet bij je beste vrienden. "We gaan hem FaceTimen!" zegt Louis en pakt z'n MacBook. Iedereen gaat achter Louis staan om te kijken. Louis belt Julian via FaceTime. Julian neemt op en drukt direct weer weg. "Wat een loser is hij toch ook!" roept Martijn. Hij wilt naar binnen lopen maar Watse trekt hem terug. "Martijn, dit is geen oplossing. We weten nu dat Julian erachter zit, anders reageert hij niet zo. En nu weten we ook dat hij geen zin heeft om met ons te praten, dus we moeten een andere manier gaan verzinnen." zegt Watse.
Menno gaat recht staan. "Ik heb een plan!" zegt Menno. "Wat dat dan?" vraagt José verbaasd. "Laat dat maar aan mij over." zegt Menno met een grijns en loopt naar binnen.Martijn doet een middag dutje op onze kamer. Hij is zo cute als hij slaapt. Ik ben mijn haren aan het krullen, daar had ik zin in. Ineens wordt er zachtjes op de slaapkamer deur geklopt. De deur gaat open en Menno kijkt met zijn hoofd om het hoekje van de deur. Ik houd mijn vinger voor m'n lippen als teken dat Menno stil moet zijn. Hij wenkt me naar gang. Ik leg mijn krultang neer en loop richting de gang. "Wat heb je je haren leuk." zegt Menno en frunnikt aan mijn puntjes. "Dadelijk verpest je het." zeg ik en doe een stapje naar achter. "Wat vind je van mijn idee om Julian te gaan confronteren? Ik heb vliegtickets naar Amsterdam geboekt. Watse, Louis, José en ik gaan. Wil jij ook mee met Martijn?" vraagt Menno. Ik moet lachen. "Ja, tuurlijk ga ik mee!" zeg ik vrolijk. "Nice, we vliegen binnen een uurtje. Neem alleen handbagage mee. Cat, Gabe, Justin en de rest blijven hier op het huis passen." zegt Menno. Ik knik en Menno loopt weg. "Wacht!" zegt Menno en loopt weer terug naar mij. "Mag ik Martijn wakker maken?" lacht Menno. "Wat ga je doen dan?" vraag ik nieuwschierig. "Dat zie je zo wel, mag het?" vraagt Menno. Ik rol met mijn ogen en maak de kamerdeur open. Ik pak mijn handtas in. "Yo, maat." zegt Menno. Hij maakt zijn flesje water open en giet wat over Martijn heen. "Gast!" roept Martijn. Hij springt uit bed. Menno rent de gang op en Martijn rent erachter aan. Ik lach me kapot. Martijn is wel heel snel wakker! Ik hoor de twee buiten lachen. Ik loop het balkon op en zie dat Martijn Menno het zwembad in duwt. Alleen trekt Menno Martijn mee het zwembad in. Ik ga stuk en maak snel een foto van de doorweekte Martijn.
---
Drie uurtjes later zitten we in ons vliegtuig onderweg naar Schiphol. Ik ben blij dat José mee is, want Martijn, Louis, Menno èn Watse bij elkaar is gewoon een groot kippenhok.
De boys zijn druk aan het overleggen over het plan met de confrontatie met Julian en zijn bezig met nieuwe muziek. Ik en José zijn vooral bezig over nieuwe outfits shoppen in Amsterdam. Dat is natuurlijk ook een prioriteit als je weer in Amsterdam bent!
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
Fiksi PenggemarDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...