Lola's huis~Amsterdam
LolaIk hoor de voordeur opengaan. "Lolaaaa" hoor ik Ginny door de gang roepen. Ik word wakker en zie dat ik met mijn hoofd op Louis schoot lig. Ik ga snel rechtop zitten. "Sorry" zeg ik blozend tegen Louis en hij glimlacht. Fuck, waarom bloos ik. "Is niet erg." zegt hij en de deur gaat open. Ginny komt naar mij toe gerend en Roos loopt erachter aan. "Ohw, sorry! Stoor ik jullie?" vraagt Roos verbaasd en trekt haar wenkbrauwen omhoog. "Uhm, nee, uhm, het is niet wat het lijkt. Hij is hier, uhm" "Hoi, ik ben Louis. Fotograaf en allerbeste vriend van Martijn. Ik en Lola gingen vandaag foto's maken." zegt Louis om mij te redden. Ik kijk hem verbaasd aan en hij heeft mij een geruststellende blik. "Hoi, ik ben Roos. Schoonzus van Lola en mama van Ginny." zegt Roos en schud de hand van Louis.
"Lola, Ginny wilde vandaag heel graag naar jou toe. Komt dat wel uit? Aangezien jullie een fotoshoot houden." vraagt Roos. "Tuurlijk! We maken wel een paar foto's met Ginny erbij." zeg ik en kijk naar Louis. "Dat komt in orde!" zegt Louis. Roos zegt ons gedag en loopt weg. Ik kijk Louis aan. "Dankjewel dat je niks hebt gezegd." zeg ik. Hij glimlacht.Louis
"Zullen we koekjes bakken voor Martijn?" hoor ik Lola in de keuken tegen Ginny zeggen. Ohja, Lola is met Martijn. Dat was ik eventjes vergeten. Het leek alsof ik een chemie tussen ons voelde. Hoe ze vannacht naar me keek en hoe schattig ze op mijn schoot lag te slapen. Louis, dat kan je echt niet maken. Martijn is je beste vriend, je kan zijn vriendin niet afpakken. En dat kan je ook niet maken tegenover Cat. We hebben gezoend tijdens de film avond gisteren. En dan zal je ineens met haar bff gaan?! Louis, waar is je verstand gebleven!
"Hey." hoor ik en draai me om. Lola staat in de deuropening. "Is er iets?" vraagt ze lief. Ik schud nee en glimlach. "Heb je zin om mee koekjes te maken?" vraagt Lola. "Is goed!" zeg ik en loop achter haar aan naar de keuken. "We gaan koekjes maken voor Martijn!" zegt Ginny vrolijk en gaat op de stoel staan bij het aanrecht te komen. Lola kijkt me verdrietig aan en haar lippen zeggen 'sorry'. Ik geef een klein lachje en steek mijn aandacht in Ginny. Ze is echt heel lief en schattig. Later wil ik ook heel graag kinderen! Van wie weet ik nog niet, maar dat zien we in de toekomst wel.
Ik pak mijn camera erbij en maak een foto van Ginny.De koekjes staan in de oven en Ginny is op de bank in slaap gevallen. Lola zit aan de keukentafel. Ik kom naast haar zitten. "Heb je nog wat van Martijn gehoord?" vraagt ze aan mij. Ze ziet er betreurt uit. Ik schud mijn hoofd. Lola staart naar de tafel. "Misschien moet je hem eens bellen?" vraag ik. Ze kijkt me verbaasd aan. "Ja, er is eigenlijk toch niks ergs gebeurt tussen jullie? Alleen dat je eventjes afstand en rust nodig had door je school." zeg ik. Ze knikt. "Heb je trouwens al een oplossing voor je school probleem?" vraag ik. "Nee, nog steeds niet." zegt ze en er rolt een traan over haar wang. Lola kijkt me aan. Ik doe mijn armen open en Lola kruipt erin. Ze begint te huilen. Ik sus haar.
Ineens staat Ginny naast ons. "Waarom huil je?" vraagt Ginny en wringt zich tussen mij en Lola in. "Ik heb wat probleempjes met school." zegt Lola. "Je bent toch nog wel verliefd op Martijn?" vraagt Ginny plotseling. Ik en Lola schrikken en kijken elkaar aan. "Tuurlijk! Ik blijf voor altijd verliefd op Martijn. Zullen we de koekjes langs Martijn brengen?" zegt Lola. "JAA!" roept Ginny opgewekt.
"Ik breng jullie wel." stel ik voor. Lola lacht naar mij.
Samen gaan we de koekjes naar Martijn brengen.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanficDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...