Martijn's huis~Amsterdam
MartijnWe zijn bij mij thuis. We zitten met z'n allen aan de eettafel. "Hoe gaan we Julian confronteren?" vraagt Louis. Iedereen zit diep na te denken. "Een brief sturen met schending van auteursrechten?" vraagt Watse. "Dat is heel saai, zijn we daarvoor weer naar Amsterdam gegaan?!" zegt Lola. That's my girl! "Lola heeft gelijk, veel te saai." zegt José. Lekker bezig! Dan kom ik ineens op een geweldig idee. "Ik heb het! We moeten alleen pers regelen." zeg ik enthousiast. "Laat dat maar aan mij over!" zegt Louis en pakt zijn telefoon. Watse pakt de telefoon uit Louis zijn handen. "Dat kunnen we niet doen jongens. Dat is niet verstandig." zegt Watse. "Tuurlijk wel!" zegt José. "Oké, wie stemt voor?" vraag ik. Louis, Menno, José, Lola en ik steken onze hand in de lucht. "En wie stemt tegen?" zeg ik flauw. Watse steekt zijn hand op. "Oké, Louis kan pers gaan regelen." zeg ik. Watse staat boos op. "Dit is echt geen goed idee, ik heb jullie gewaarschuwd." zegt Watse chagrijnig en loopt weg.
"Vrienden, jullie allerbeste genie, de enige echte living legend, heeft pers geregeld. Thank me later." zegt Louis en maakt een buiging. Wij krijgen allemaal de slappe lach en we klappen en juichen. "Waar is Watse?" vraagt Louis en kijkt in het rond. "Die heeft afgehaakt. Hij vindt het niet verstandig." zegt Menno. "Vertel, wat heb je geregeld?" vraagt José. "Nou, ik heb bij de STMPD studio's afgesproken. Eerst gaan we over de inbraak praten. Daarna gaat Martijn zijn nieuwe liedje laten horen. Als het goed is komt Julian vanmiddag naar de studio, dus dan kunnen we hem confronteren." zegt Louis. "Of we gaan gewoon naar zijn huis en dan voor zijn deur staan." zegt Menno. "Dat is ook nog een optie." zegt Louis.
"Zullen we ons opsplitsen anders?" stelt Lola voor. "Ik, José en Louis gaan naar de studio's. Lola en Menno naar Julian's huis?" vraag ik.
Iedereen is ermee akkoord en we splitsen ons op.Ik ben in de studio's met Louis en José. José verwelkomd de pers en ik en Louis zitten in een opname kamer. We proberen Watse te bellen maar we krijgen hem maar niet te pakken. Geen idee waar hij naartoe is gegaan!
Mijn telefoon gaat over. "Menno? Waarom belt die gast mij?" zeg ik en laat het scherm aan Louis zien. Hij haalt zijn schouders op. Ik neem de telefoon op. "Code rood, code rood. Lola is mee naar binnen met Julian en nu een uur later is ze er nog steeds en ze reageert niet als ik bel." zegt Menno via de telefoon. Ik sta op en de stoel valt achter mij neer. Louis schrikt. "Ik laat Lola niet nog een keer van mij afpakken. De zaak met meneer Wysen is verleden tijd en Lola is van mij. Julian kan echt niet eerst mijn lied en daarna mijn chica afpakken. Dat gaat echt te ver! Blijf daar Menno, we komen eraan." zeg ik en hang op. "Code rood, op naar Julian's huis." zeg ik tegen Louis en loop de hal in. Daar staat José met de pers te praten. "Jongens en meisjes, plan is gewijzigd. Ik heb net iemand aan de lijn gehad, dit kan ik makkelijk alleen aan. Dank jullie wel voor de tijd, maar alles wordt door iemand opgelost." zeg ik tegen ze en sleur José mee. "Wat is hier loos?" vraagt José verbaasd. "Code rood, Julian heeft Lola." zegt Louis. José kijkt verbaasd van mij naar Louis en weer terug. "Maar, huh, wat, wacht, hoe, whaaattt?!" vraagt José verbaasd.
Louis kijkt om het hoekje van de deur. De pers staat bij de ingang. "Kom er is geen tijd te verliezen. We nemen de achter ingang." zegt Louis en maakt de nooddeur open. Ik ren achter Louis aan en sleur José mee. We stappen de auto van Louis in en Louis rijdt naar het huis van Julian.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanfictionDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...