24

334 4 5
                                    

==========================

liked by: Mennobarkk, Louisvanbaar, Garrixsquad & 12

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: Mennobarkk, Louisvanbaar, Garrixsquad & 12.487 other

Martingarrix Happy Valentine❤️
--
Garrixsquad Omg, you're so cute💓
MartijnGarrix I wish you were here💘
Martypizza I love it!!❣️
Garrix+x Ahw, how cute💗
=====================

Lola's huis~Amsterdam
Lola

Ik word langzaam wakker. "Goedemorgen." zeg ik en draai me om richting Martijn. "Martijn?!" zeg ik verbaasd. Martijn ligt niet meer naast me. Ik loop de trapjes naar onder. "Martijn?" vraag ik en kijk naar rechts. "Omg!!" roep ik en loop naar de bank. Daar zit een grote teddybeer met een wit truitje waar een hart en 'happy Valentine's Day' op staat. Dit is zo cute! Op de keukentafel ligt een briefje. "Goedemorgen schoonheid. Ik ben een verrassing aan het regelen. Tot die tijd moet je maar even met Teddy Tijn knuffelen. XOXO ~M" staat op het briefje. 'Teddy Tijn' ik ga stuk!

Martijn's huis~Amsterdam
Martijn

Ik ben eindelijk weer eens in m'n eigen huis. Wat heb ik het gemist. "Pfff, een hele stapel post in de brievenbus. Dat bekijk ik wel een andere keer." dacht ik. Ik leg de stapel in de bijkeuken en loop naar de woonkamer. Ik ga het heel gezellig maken voor Valentijnsdag voor Lola. Hier hebben we tenminste lekker rust en ruimte. *Pling* Ik kijk op mijn telefoon. Een berichtje van Lola: 'Teddy Tijn zorgt goed voor mij, XOXO'. Ik glimlach. 'Straks wordt het alleen maar beter!' app ik terug. Lola stuurt weer een berichtje terug: 'Je weet toch ook dat je vanmiddag met mij op date moet?!' 'Ik ben voorbereid!' stuur ik terug en ga verder met het opruimen.

De deurbel gaat. Het is Lola. Ik maak de voordeur open op een kiertje en steek mijn hoofd erdoor, zo kan ze nog niks van de verrassing zien. "Hoe weet jij dat ik hier ben?" vraag ik verbaasd. Lola houdt haar telefoon omhoog: "zoek mijn vrienden." lacht ze. Ze houdt een tas omhoog. "Klaar voor mijn date?" vraagt ze. "Wat gaan we doen? Ik heb geen nette kleren aan." zeg ik verward. "Dat is niet nodig, zolang je een jas en handschoenen mee hebt, want het heeft hard gevroren." zegt Lola.

Samen wandelen we door Amsterdam. Er zijn een aantal mensen aan het schaatsen. "Kan jij ook schaatsen?" vraag Lola en ze glimlacht. "Jij kan echt niks geheimhouden." zeg ik en krijg de slappe lach. "Sowieso gaan we schaatsen!" roep ik. Lola moet nu ook lachen. "Hier, ik heb extra je schaatsen van je moeder gekregen. Dat is wel heel lief hè." zeg Lola. Ik geef haar een kus en we gaan beiden op het bankje zitten en trekken onze schaatsen aan. We kiezen een rustige gracht op en gaan lekker schaatsen. Blijkbaar had Lola Louis gevraagd of hij een paar foto's kon maken. Dit was echt de mooiste foto:

Na ruim twee uurtjes schaatsen kregen we pijn aan onze benen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na ruim twee uurtjes schaatsen kregen we pijn aan onze benen. "Kom je mee naar mijn huis?" vroeg ik aan Lola. Ze knikt vrolijk. We doen onze schaatsen uit en lopen richting mijn appartement.

"Na u, mevrouw." zeg ik en maak de voordeur open. "Woow!" Hoor ik Lola zeggen en loop achter haar aan. Er hangen hartjes ballonnen door de woonkamer.
"Heb je honger? Ik trakteer!" zeg ik. "Weet je waar ik nu echt zin in heb?" zegt Lola en glimlacht. "PIZZA!" zeggen we tegelijk en moeten lachen. Ik bestel pizza's.

Lola

==========================

liked by: Martingarrix, Louisvanbaar, CatJ & 8

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: Martingarrix, Louisvanbaar, CatJ & 8.745 other

Lolagemma Love is in the air💘
--
Martingarrix Love you chica💘
Themediananny Cutie😘
Tommygemma Sis❤️
Lomagoals You're so pretty😍
Garrixlover Pizza, wine & Marty on Valentine's Day #goals😍
=====================

De avond ging heel snel voorbij. We hebben gezellig gekletst, pizza gegeten en Harry Potter gekeken.
Ik loop naar de bijkeuken om de pizza dozen weg te gooien.
"Phoe, wat een stapel enveloppen ligt hier." dacht ik bij mezelf. Ik leg de dozen neer en kijk door de enveloppen. Er zitten een paar belastingbrieven en fanmail brieven bij. Er is een envelop die mijn aandacht trekt. Op de envelop staan de namen: 'Lola Gemma & Martijn Garritsen'. Ik kijk verbaast en maak hem open. Ik schrik. "Martijn, kom eens!" roep ik. Martijn komt de bijkeuken ingelopen. "Wat is er?" vraagt Martijn. Hij staat in zijn pyjama broek, zonder shirt. Ik laat de brief aan hem zien. Zijn verleidelijke blik verdwijnt en hij kijkt mij beangstigend aan. "Ik denk dat we vanavond iets anders moeten gaan regelen in plaats van gezellig hebben." zeg ik treurig tegen Martijn. Martijn knikt. Hij lijkt een beetje in shock te zijn.
Ik had mijn Valentijnsdag wel anders zien eindigen dan dit.....

These Are The Times /\Martin GarrixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu