Lola's huis~Amsterdam
LolaWat ben ik opgelucht dat Martijn er is. Ik lig met mijn hoofd op zijn schoot te huilen. Hij wrijft door mijn haar en geeft mij kusjes. Ik wordt weer rustig, door hem. Ik ga weer rechtop zitten en kijk hem aan. "Dankje." zeg ik vermoeid en zoen hem. "Wil je praten?" vraagt Martijn en kijkt mij in mijn ogen. Ik knik en laat een traan vallen. Martijn veegt het met zijn duim van mijn wang. "Meneer Wysen is heel boos geworden en nu hoef ik niet meer te komen, krijg geen studiepunten voor mijn stage en het is volgens hem beter dat we geen contact meer hebben." zeg ik snikkend tegen Martijn. "WAT?! Hoezo is hij uitgeflipt & hoezo mogen we geen contact meer? Hij mag hier helemaal niet over beslissen!" zegt Martijn boos. "Hij heeft blijkbaar klachten van het hotel gekregen. Dat ik nooit naar stage kwam, terwijl zij het telkens afzegden! Ook zou Annemie door ons bedreigd zijn en doordat jullie in dat hotel sliepen konden ze de druk niet aan. Ohja, en dat jij zo'n grote macht over mij hebt, dat we elkaar nu niet meer mogen zien volgens meneer Wysen." zeg ik en begin weer te huilen. "Heeft hij je ook aangeraakt?" vraagt Martijn bang. Ik schud mijn hoofd. Martijn haalt adem. Hij knuffelt mij. "Ik mag niet meer komen, krijg geen studiepunten en als mijn scriptie niet voldoende is slaag ik niet eens." zeg ik zacht. Martijn is stil. Hij aait over mijn haren, dat kalmeert mij heel erg. Ik doe mijn ogen dicht.
Martijn
Lola is in slaap gevallen in mijn armen. Ze ziet er heel cute uit. Gelukkig heb ik haar rustig kunnen maken. Ik til haar op en leg haar op de bank. Ik pak een dekentje en leg die over haar heen en geef haar een kus op haar voorhoofd.
"Ik ga even weg." fluister ik. Ik loop naar beneden richting de voordeur. Daar staat een meisje te wachten. "Hoi, jij bent zeker Cat?" vraag ik. Ze knikt en geeft me een knuffel. Cat is de beste vriendin van Lola en ik heb haar zo ver gekregen een vlucht eerder vanuit Spanje naar Nederland te nemen voor Lola. "Hoe gaat het nu met Lola?" vraagt ze. "Ze ligt nu te slapen, ze zat er helemaal doorheen." zeg ik. Ze knikt. "Ik ga even naar mijn kamer. Mijn koffers neerzetten en eventjes opfrissen." zegt ze. Ik knik. Ik sta buiten en bel Louis. "Lou, wil je een nieuwe telefoon fiksen? Lola heeft die van haar nogal kapot gegooid." lach ik. "Komt goed. Ben je bij haar thuis?" vraagt Louis. "Ja, bel me maar. Dan kom ik dadelijk naar buiten als je er bent." zeg ik. Louis hangt op en ik loop weer terug naar Lola's kamer.
"Hey, chica. Ik dacht dat je sliep." zeg ik zachtjes. Lola zit op het aanrecht, thee te drinken. Ik maak een foto van haar, ze ziet er heel schattig uit.==========================
liked by: MartinPizza, Louisvanbaar,Lomagoals, Martingarrix & 6.531 other
Lolagemma Spill the tea, sis💕
📸@martingarrix
--
Martingarrix Love you chica😘
Lomagoals Cute💘
CaitJ Bewaar je wat voor mij?🥰
Lolagemma @CatJ Als jij nou eens naar NL komt😘
CatJ @Lolagemma 🔜❤️
Louisvanbaar @Martingarrix mooie foto! @Lolagemma knappiee💘
Martingarrix @Louisvanbaar Heb ik van jou geleerd🥰 Maar blijf van m'n vriendin af!! XX
=====================
Er wordt op de deur geklopt. Lola kijkt me aan. "Wie is dat?" vraagt ze. Ik kan met moeite mijn lach inhouden. "Heb jij hier iets mee te maken?" vraagt ze. Ik schud nee en begin te glimlachen. Lola springt van het aanrecht en loopt richting de deur. "Wat heb je nu weer gedaan?" vraagt ze aan mij en maakt de deur open. Er wordt gegild en daarna hoor ik Lola die de slappe lach heeft. Beiden lopen naar binnen en knuffelen elkaar. Daarna komt Lola naar me toe. Ze legt haar handen op mijn wangen. "Dankjewel, dit betekent heel veel voor mij. Love you!" zegt ze en zoent mij. "Oehlalaa!" zegt Cat. Wij beginnen beiden te lachen. Daarna ploffen Lola & Cat op de bank en kletsen aan een stuk door.
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
Fiksi PenggemarDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...