Lola's huis~Amsterdam
LolaMartijn's telefoon gaat. "Ik kom zo terug, ik heb wat voor je." zegt hij. "Nog iets?" vraag ik verbaasd. Hij glimlacht en loopt weg. Ik ben heel druk met Cat aan het praten. Ik heb haar zo gemist! Ik wil alle verhalen horen.
Cat laat me een foto zien. "Wat vind je hiervan? Ik twijfel of ik hem wel of niet wil posten." zegt Cat. "OMG, die foto is zoooo mooooiii!" roep ik. "Welke foto?" Ik schrik. Martijn en Louis staan ineens in de woonkamer. "Die van Cat, maar ze weet niet of ze hem wilt posten." zeg ik en laat hem aan Martijn en Louis zien."Die is heel mooi." zegt Louis verlegen. Martijn kijkt Louis verbaasd aan en grijnst. "Hij is fotograaf, dus als Louis vindt dat de foto mooi is, dan is die dat zeker!" zeg ik tegen Cat. Ze glimlacht naar mij en kijkt naar Louis. Ik en Martijn kijken elkaar grinnikend aan. Ik voel liefde in de lucht!
"Kom erbij zitten jongens!" zeg ik. Ik en Cat schuiven op. Martijn komt naast mij en Louis komt tussen mij en Cat zitten. "We hebben nog wat voor je." zegt Louis en geeft me een cadeautje. Ik pak het het cadeautje uit. "Serieus?!" vraag ik verbaasd aan Martijn. Hij knikt vrolijk. Het is een nieuwe telefoon! "Het model is nog helemaal niet uit, maar jij hebt een van de eerste varianten." zegt Martijn enthousiast. Ik geef een kus op zijn lippen. Uit zijn zak pakt hij een telefoonhoesje met het '+x' logo erop. "Zodat je je telefoon niet weer kapot gooit." zegt Martijn. Ik moet lachen.
Na twee uurtjes ging Cat naar haar kamer om te slapen. Na een hele dag reizen wil ik het liefste ook slapen, hahaha. Louis gaat ook weg.
"Heb je zin in een date?" vraagt Martijn. "Jezus, ben ik jarig ofzo?" vraag ik. "Nee, maar ik vind het fijn om je zo vrolijk te zien. En ik heb gewoon zin om te eten." lacht Martijn. Ik glimlach. "Het is al goed!" zeg ik. "Yes, mijn charmes werken altijd!" zegt Martijn. Ik schud mijn hoofd.
Ik kleed me om en doe wat make-up op. "De Uber is er binnen drie minuutjes." zegt Martijn. Ik loop naar hem toe. Martijn pakt mijn heupen vast. Ik leg mijn handen op zijn wangen en zoen hem. "Wat zie je er weer mooi uit, as always." zegt Martijn. Ik glimlach.
De Uber brengt ons naar een restaurant met een terras langs de grachten. "Wat heb ik toch een mooi plekje gereserveerd." grapt Martijn en loopt naar de tafel aan het water. Hij schuift mijn stoel naar achter. "Dankjewel!" lach ik.
We zitten tegenover elkaar en kletsen aan een stuk door. "Hey, schatjes van me!" horen we. Ik draai me om. Het is Menno. "Gast, wat doe jij nou weer hier?" vraagt Martijn. "Eventjes controleren of alles hier wel goed gaat." zegt Menno. Ik en Martijn komen niet meer bij van het lachen. "De boot is gereserveerd om 19:00." zegt Menno. "Boot?!" vraag ik verbaasd. Martijn legt zijn hoofd op tafel."Gast, dat was een verrassing." zegt Martijn en schud zijn hoofd. "Oops, nu niet meer." grapt Menno. Hij loopt weg en zwaait. Ik zwaai terug en moet lachen. "Hopelijk was dat toch wel de laatste verrassing." zeg ik fronsend tegen Martijn. Hij kijkt mij serieus aan. "Dat zou kunnen. Maar wie weet wat er vanavond thuis nog kan gebeuren." zegt Martijn en knipoogt. Ik rol met mijn ogen. "Wat een charmeur ben je toch ook." zeg ik en gooi mijn servet naar hem toe. We moeten allebei lachen. "Zullen we maar gaan dan?" vraagt Martijn. Ik knik. We staan allebei op en lopen, met onze armen in elkaar gehaakt, richting de boot.
==========================
liked by: Mennobarkk, Louisvanbaar,Lomagoals, Martingarrix & 8.549 other
Lolagemma Thank you for everything @martingarrix❤️
--
Mennobarkk Hé, ik heb wel die boot geregeld❣️
Louisvanbaar @mennobarkk en ik heb een nieuwe telefoon geregeld
Martijnpizzasquad Love it💕
+xlover You're so cute😍
GarrixerNL Couple goals🥰
Martingarrix @mennobarkk @louisvanbaar you're the best, love u homies💘
Lolagemma @martingarrix @mennobarkk @louisvanbaar thank you sweeties💘 & ofc @CatJ😘
Martijntje Alleen maar liefde hier 💗
CatJ Overload cuteness💗
=====================
JE LEEST
These Are The Times /\Martin Garrix
FanfictionDUTCH ❥ Lola ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis en krijgt een andere kamer met een kamergenoot. Als dat Martin Garrix blijkt te zijn en vrienden worden, beginnen de avonturen pas echt. En dan heb je nog die rare meneer Wysen die het gel...