12

372 6 10
                                    

Franse Alpen
Lola

Mijn wekker gaat af. Vandaag moet ik weer stage lopen bij Annemie. Dat ga ik vandaag mooi niet doen! Ik druk mijn wekker uit en trek de dekens over mijn hoofd. Martijn beweegt en komt ook met zijn hoofd onder het deken. "Hey chica, heb je geen stage vandaag?" zegt Martijn slaperig en geeft een kusje op mijn voorhoofd. "Ik ga vandaag echt niet naar Annemie hoor!" zeg ik gefrustreerd. "Ik kan bij de receptie melden dat je vandaag niet komt?" vraagt Martijn. "Maar dan lig ik hier de rest van de dag weer alleen te niksen." zeg ik zuchtend. "Je denk toch niet dat ik je alleen laat gekkie?! Ik heb nergens zin in en wil lekker op bed muziek maken. Dat ze maar hier naartoe komen." zegt Martijn. Ik moet lachen. "Je hebt gewoon een kater gekkie. Je ging nogal los, gisteravond." zei ik.

==========================

liked by: Louisvanbaar, Martijnlove, Lolagemma, Themediananny, GarrixerNL & 12

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: Louisvanbaar, Martijnlove, Lolagemma, Themediananny, GarrixerNL & 12.575 other

Martingarrix These are the times💘🎶
--
Martijn_squad Ahww, met je moeder❣️
Garrixfan Cute!!!❤️
Martijn_Garrix This is goals💕
Lolagemma Heel cute dit schatje💘
Justinmylo Party hardy🥳🍸
Garrixuptodate Follow me for the latest updates with Martin🥰 (dat moest gewoon eventjes erin HAHA xx)
=====================
"Jaja, soms mag dat wel." zegt hij en pakt zijn telefoon. "Ik bel Watse op om te zeggen dat hij je ziek moet melden beneden. En dat ik hier muziek blijf maken." zegt Martijn. Ik knik. "Vraag ook gelijk dat hij wat thee meeneemt." zeg ik met een glimlach.

Even later wordt er aan de deur geklopt. Martijn doet zijn koptelefoon af en loopt naar de deur. Het is Watse, met thee. "Alles goed hier?" vraagt Watse en kijkt van mij naar Martijn en weer terug. We knikken tegelijk. "Ik heb gewoon een depressieve dag." zeg ik. Watse geeft mij m'n thee. "En Martijn heeft een kater." lach ik. Watse kijkt naar Martijn. "Kleine jongetjes mogen nog niet zoveel drinken." dolt Watse met Martijn en wrijft Martijn's haren door de war. " Trouwens, Lola. Annemie zegt dat ze het door Tomorrowland zo druk hebben, dat ze geen stagiaires kunnen helpen en weg moeten. Maar heb jij eventjes geluk dat je nu bij ons hoort en kan blijven." zegt Watse en knipoogt. "Dat is fijn! Nu is 'Enemy' nog niet van je af." zegt Martijn lachend en ploft naast me neer. We lachen allemaal om hoe Martijn 'Enemy' zei. "Nou kinders, maak het niet te wild hier." zegt Watse. Ik rol met mijn ogen. "We zien elkaar straks wel weer." zegt Watse en loopt de kamer uit.

==========================

liked by: LolaMarty, Martingarrix, Garrixsquad, Louisvanbaar & 4

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: LolaMarty, Martingarrix, Garrixsquad, Louisvanbaar & 4.787 other

Lolagemma I'm off to club bed featuring dj pillow & mc blanky
--
Martingarrix And where am I?!💘
Louisvanbaar Slaapfeestje?🥳
LolaMarty Cutie🥰
Themediananny @louisvanbaar Feestje?! Ik kom ook 🥳🍷
Watsematter @themediananny, geen wijntje voor Martijntje 🥰
Martingarrix @watssmatter Houd jij eens op aub🍸
GarrixNL Ik ga stuk😂❣️
=====================
Als mijn thee wat afgekoeld is, wil ik het kopje pakken om te drinken. Martijn pakt mijn kopje af en neemt een slokje thee. "Hé, pestkop! Jij wilde geen thee!" zeg ik en Martijn geeft het kopje terug. Ik zet het op het nachtkastje neer. Martijn staart mij aan en begint te kietelen. Ik moet zo hard lachen dat ik niet eens stop kan zeggen. "S-S-St-Sto-S-Stop!" lach ik. Hij stopt en knuffelt mij helemaal plat zodat ik nergens naar toe kan gaan. Totdat mijn telefoon overgaat. "Die kan wel wachten." zegt Martijn en geeft kusjes in mijn nek. *Pling* Ik krijg een berichtje binnen. "Martijn, ik wil kijken. Straks is het heel belangrijk." zeg ik en kijk hem met puppy ogen aan. "Oké dan." zegt Martijn met een pruillip en laat mij los. Ik loop naar mijn telefoon op het tv-kastje. Een gemiste oproep van Tommy en een bericht van Tommy. Ik open het en zie een foto. "OMG!!!" roep ik en ren richting Martijn.

These Are The Times /\Martin GarrixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu