33

314 6 6
                                    


Vakantiehuis~Amerika
Lola

We zijn alweer twee maandjes verder en ik geniet eindelijk weer van het leven! Cat en ik zijn afgestudeerd!

Door mijn gesprek met Cat over Louis, hebben ze nu een relatie! Heel cute! En ik ben nog steeds in love met Martijntje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Door mijn gesprek met Cat over Louis, hebben ze nu een relatie! Heel cute! En ik ben nog steeds in love met Martijntje. Ik zit hier nu lekker in het vakantiehuis dat Martijn heeft geregeld in Palm Springs. Martijn geeft deze zomer allerlei optredens in Amerika. Af en toe vliegt hij naar Ibiza voor twee shows en dan vliegt hij weer terug naar Amerika. Martijn, Louis, Menno, Watse, Cat, José en ik verblijven deze hele zomer in dit huis. Af en toe komen ook een paar ouders hier logeren. Van de week kwamen de ouders van Louis op bezoek, heel gezellig! Er moeten soms ook wel ouders erbij zijn, want alleen met ons is het een grote bende!

Ik wilde een heerlijk dutje doen langs het zwembad, alleen dat was geen groot succes want de jongens begonnen me weer eens nat te spetten vanuit het zwembad.
Morgen begint Coachella. Daar is Team Garrix druk mee bezig met alle voorbereidingen. Cat behoort nu ook tot team Garrix! Ik & Cat zijn vooral vertaler tolk, aangezien wij daarvoor gestudeerd hebben.

==========================

liked by: Louisvanbaar, Lolagemma, Martinsquad, Themediananny & 15

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: Louisvanbaar, Lolagemma, Martinsquad, Themediananny & 15.967 others

Martingarrix Got this feelin' on a summer day🌞🐥
---
Martinlove Can't wait for Coachella!
Mennobarkk Knew it when I saw ur face🥰
Martyspizza So hot😍
Garrixerzz I'm going to Coachella!!
MartijnUSA See ya at Coachellalala
Lolagemma Lots of love❤️❤️
=====================

We leggen de laatste tassen in de tourbus. "Heb je je laptop?" vraagt Watse aan Martijn. "Check!" zegt Martijn en houdt zijn laptop omhoog. "Ook de stickjes met muziek?" vraagt Watse. Martijn graait door zijn rugzak. "Check!" zegt Martijn en houdt het doosje met zijn usb-sticks omhoog. "Zit iedereen in de bus?" vraagt Watse en kijkt rond. "Top, dan kunnen we gaan rijden!" zegt Watse en loopt richting de buschauffeur. Ik zit naast Cat. Martijn is druk bezig met Menno om de laatste liedjes te maken voor Coachella. Iedereen heeft het heel druk met alle voorbereidingen, je kan ze beter niet storen. We moeten twee uurtjes in onze tourbus zitten.

"I'm ready!!" roept Martijn en doet zijn armen omhoog. Iedereen klapt en Martijn staat op. Hij geeft zijn usb aan Watse en die geeft hem aan de buschauffeur. Eventjes later hoor je de muziek van Martijn door heel de bus. "Hij doet het!" roept Martijn en springt door de bus. Iedereen begint te dansen. Deze vibe is echt geweldig. "Trots op jou, babe." zeg ik en zoen Martijn.

We zijn backstage bij Coachella. Martijn is alweer de hort op met andere dj's. Ik en Cat lopen het terrein op. De sfeer is echt geweldig! Sommige mensen willen met ons op de foto, dat had ik echt niet verwacht.

Binnen een halfuurtje moet Martijn optreden. Ik en Cat lopen weer terug backstage. Daar staat Martijn rondjes te springen. "Ik-ben-heel-hyper-en-zenuw-achtig-en-gelukkig." zegt Martijn springend. Ik geef hem een knuffel om hem rustig te krijgen. "De sfeer op het terrein is echt geweldig, je muziek doet het en je hebt veel energie. Dat gaat echt een vette show worden, babe." zeg ik tegen Martijn. Hij zoent mij. "Martijn, kom je klaarstaan? Je moet binnen 5 minuutjes op." zegt Watse. Martijn geeft mij nog een kusje en loopt met Watse mee. Louis geeft Cat een kus en een knuffel en loopt achter Martijn en Watse aan. "Zullen we bij de vip-plekken staan?" vraagt José. Ik en Cat knikken en lopen backstage naar de vip-plekken om de show van Martijn te bekijken.

==========================

liked by: Mennobarkk, Tommygemma, Lomagoals, Martinsquad & 9

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by: Mennobarkk, Tommygemma, Lomagoals, Martinsquad & 9.864 others

Lolagemma P R O U D ❤️

Tagged: @Martingarrix, @CatJ, @Themediananny
---
Coachella Have fun🥳
MartinG_ Very Cool😍
LolaLove Thank you for the photo's❤️
+xLover OMG, I saw you today!
=====================

Wohoow, dat was echt te gek! Ik, Cat en José liepen weer terug naar de kleedkamer. Even later komen Watse, Louis en Martijn binnen. Martijn ploft naast mij neer op de bank en geeft mij een zoen. Daarna staat hij weer op en springt in het rond. "Dat was echt ge-wel-dig!" zegt hij en geeft iedereen een knuffel. "Zullen we naar de afterparty?" vraagt Martijn aan ons. "Ik ben altijd klaar voor een feestje!" zager José. Met het hele team lopen we backstage naar een grote zaal. David Guetta staat te draaien en allemaal bekende artiesten lopen rond, samen met hun team. Martijn loopt direct naar Tiësto toe, die met Armin van Buuren staat te praten. Hardwell komt ook binnengelopen. Alle Nederlandse dj's bij elkaar, geweldig! Ook de managers en crew praten met elkaar. Altijd een voordeel, Nederlandse dj's!

Rond 04:00 stappen we doodmoe maar ook weer hyper door alle drankjes, de tourbus in. Onderweg richting het huis hadden we muziek opstaan. Sommigen, zoals Cat, lagen te slapen op de stoelen. De anderen gingen gewoon door met feesten. Ik en Martijn ook en lagen helemaal in een deuk hoe Louis foto's zat te maken van iedereen die sliep.

Het laatste uurtje in de bus was iedereen rustig. De een lag te slapen, de ander was bezig met zijn telefoon. Ik lag met mijn hoofd op Martijns schouder. "Wat ben ik trots op jou." fluister ik. Martijn geeft een kus op mijn hoofd en friemelt met mijn haren.

Eindelijk rijdt de bus de straat van het huis binnen. Wat heb ik zin om in bed te slapen. We doen het licht al aan, zodat iedereen een beetje wakker kan worden. We stappen de bus uit en Watse maakt de voordeur open.
"What the fuck!" roept Watse en iedereen komt naar hem toe gerend.

Omg, hebben jullie Martijns nieuwe nummer 'Drown' al gehoord?! I LOOOOVE ITT!! P.s sorry dat ik geen nieuwe hoofdstukken heb geplaatst deze week, ik moest nog een aantal schoolverslagen afmaken deze vakantie :(
Maar hé, wat vond je van dit nieuwe langere hoofdstuk?
XO @storysbylil

These Are The Times /\Martin GarrixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu