##Herkese merhabalar bugün burada bir kurguyla karşınızdayım. Umarım okuyup çok seversiniz,o zaman hadi başlayalım.##~Beni herşeyin güzel olacağına inandırdı ve tam inancımın ortasında vurdu,gitti.~
Giriş.
Annemin bana seslenmesi ile irkilmiştim.
"Psikoloğa gidiceksin yarın randevun var." Dedi,kesin ve net bir sesle.
Kesin ve reddedici bir sesle. "Anne bunu biz defalarca konuştuk. Ben psikoloğa falan gitmek istemiyorum." Dedim.
İtiraz ederek. "Evet konuştuk ama böyle olmuyor gidiceksin itiraz istemiyorum." Dedi.
Derin bir iç çekerek salondan kalkıp odama çıkmış ve odamın kapısını hızlıca kapatmıştım.Aynanın karşısına geçmiş ve hızla aynaya vurmuştum.Ben Eylül Mavi Tugar. Ya da herkesin kendisini öyle inandırdığı,sevgilisinin onu aldattıktan sonra delirmiş olan kız.
1 ay önceydi beni en yakın arkadaşımla aldattmıştı ve bunun sonucunda bazı psikolojik sorunlar yaşamıştım kimilerine göre.
Mesela;içime kapanık biri olmuştum,odamdan çıkmayan,kimseye güvenmeyen,asabi,agresif,kimseyle konuşmayan biri ve maalesef ki yarın da annemin zoruyla bir psikologla görüşücektim. Şimdi de annemin çığlıklarına maruz kalmaktaydım."Mavi hadi yemeğe gel." Diye bağırıyordu annem.
Cevap vermemiş ve yatağıma geçip oturmuştum.Annem birden içeri girmiş
Sinirli bir ses ile ."Ben bir saat kimi çağırıyorum." Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Mavisi -Tamamlandı.-
RomanceO beni mavi sanıyordu,boğuştuğum siyahları bilmeden.✯ Mavi ♡ Ömer Nota