Sen de biraz naz ediyorsun amma
Senin bana gönlün var gibi gibi
(Gibi gibi derken ritme uyup kafasını sallıyordu)
Yüzüme karşı git diyorsun amma
Sanki gözlerin kal der gibi gibi....Eğilip sevdiği kadının dudağına minik bi buse bıraktı.
9.Bölüm(Bu bölümü sosyal medyanın bana kattığı güzide insanlardan birine ithafen yazıyorum.. Gizem abla iyi ki tanışmışız seninle....iyi okumalar umarım beğenirsiniz"
Dudaklarını geri çekmeden "Seni seviyorum" dedi.Kuzey geri çekildiğinde Yıldız sanki ilk defa dudakları dudaklarına değmiş gibi al al olmuştu. Yanaklarının yandığını hissediyordu.
Maviş gözlerini sevdiği adamın gözlerine dikti."Ku-Kuzey" dedi utana sıkıla
"Efendim güzelim"
"Sen ya-yani ka-karın-"
"Ayrıldık yani terk etti beni o defter kapandı. Tamam?" dedi kadının yanaklarını tutup göz göze gelirken, Yıldız içten içe sevinmişti. Şimdi sorması daha doğrusu söylemesi gereken başka bir şey vardı.
"Şimdi biz böyleyiz ya"
Kuzey anlamamazlıktan geldi. Gülerek "Nasılız?" diye sordu.
"Hani kendini bana inandırmaya çalışıyorsun ya"
"Evet güzelim"
"İşte ben sana inanıp güvenene kadar böyle şeyler yapma" dedi parmaklarıyla ikisinin dudaklarını gösterip öpüştüklerini belirtmeye çalışarak, Kuzey gülmeye başladı. Yıldızın yüzüne eğildi, dudaklarına bakarken fısıltıyla konuştu.
"Seni öpmemden mi bahsediyorsun?"
"E-evet...Madem benden zaman istiyorsun aşkını kanıtlamak istiyorsun o zaman benim de bazı kurallarım olur"
Kuzey bozulmuş gibi yaptı. Aslında Yıldızın ona inanmak istemesi yetiyordu. Öpmezdi hatta dokunmazdı. Sadece inansın istiyordu.Aşkına inansın...
"Öpemeyecem yani seni?" dedi keyifsizce
"Öpemeyecen" dedi Yıldız da onu taklit ederek
"Ee başka şartların var mı?"
"Yok sanırım....sırnaşmak ve öpmek yok!"
"Tamam madem sonu güllük gülistanlık bekleriz biraz daha....gerçi zor olucak" dedi.
Gözlerine uzun uzun baktı. "Bi çift gökyüzüne meftundum..." parmaklarını kadının kırmızı dudaklarında gezdirdi. " Bide bu bal dudaklar çıktı başıma, şimdi de gelmiş..." sesi daha da kısılmıştı. Sanki aralarında mesefa kalmış gibi Yıldıza daha da sokuldu. Gözleri dudaklarında devam etti. "Öpme diyorsun..." Yıldız Kuzeyin birazdan kendini öpeceğinden emindi ama geri çekilmiyordu. Gözlerini kapatmış teslim olmayı bekliyordu. "Tamam madem yolun sonunda bana inanıcaksın yıllar sonra bu dudaklardan tekrardan seni seviyorum çıkıcak öpmem bende"
Kafasını kaldırıp kadının alnına bi öpücük kondurdu.
"Alnını öpmek serbestir herhalde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
FanfictionÜç kalp, aşkı için yanıp tutuşan ama sevdiğine kavuşamayan üç kalp... 20 yıl herkesin payına farklı düşmüştü. Yıldız bi pusuladaki resme sevdalı yaşadı. Kuzey yaptığı hatanın bedelini ödedi. Güney ise olmayacak bi sevda uğruna içten içe yandı.Kimsel...