Bu gece böyle kalsak

1.8K 121 64
                                    

"Kuzey bey çok tehlikeli kaburganı-"

"Sen beni merak etme doktor ben göğsümdeki o acıya bağışıklık kazandım. Yakmaz artık..."
-16.Bölüm-

Yıldız elini Kuzey'in yattığı tarafa uzattığında yataktaki boşluğu fark etti. Yerinden sıçrar gibi uyandığında yarım yamalak açtığı gözleriyle etrafı süzdü.

"Kuzey?" diye seslendi boşluğa, ama ses seda yoktu.

Yataktan indirdiği ayaklarına ayakkabısını geçirip odadan çıktı. Telaşlı gözlerle etrafı tararken Kuzey'le ilgilen doktoru görmüştü.

"Aslan bey?"

"Buyrun Yıldız hanım" dedi adam kadının sorucağı soruyu tahmin etmişti.

"Kuzey...Kuzey nerde?"

"Kuzey bey bi saat kadar önce gitti" dedi doktor sıkıntılı bir ses tonuyla.

"Gi-gitti mi?"

Yıldız elini kalbine koymuştu. Yine mi gitmişti, yine mi terk etmişti onu, gerçi zaten her şeyi bitirmemişti.

"Ne ne yani öyle çekip gitti sizde bişey demediniz mi?!" diye çıkıştı karşısındaki doktora.

"Yıldız hanım Kuzey beyin inadını benden iyi biliyorsunuzdur. Sözünü tutmadın doktor dedi ve gitti"

Yıldız sıkıntıyla elini saçlarında gezdirdi. "Allah kahretsin" telefonunu alıp Kuzey'in annesini aradı.

"A-alo Emine teyze?"

"Efendim kızım" dedi kadın sakin bir sesle.

"Ku-Kuzey gitmiş"

"NE?!!" diye bağırdı telefonun ucundaki kadın "NEREYE?!"

"Bilmiyorum...Be-ben uyuyodum özür dilerim" dedi Yıldız utana sıkıla.

Emine kendini sakinleştirmek için bi kaç saniye sustu.

"Senin suçun yok nereye gider anca yaylaya çıkmıştır...buluruz kınalı kuzum meraklanma" diyerek teselli etti kadın.

• • •

"Oh be biraz kafa dinliyeyim.." diyerek sedire uzandı Kuzey.

Yeni tuttuğu sahildeki evine gelmişti. Yaylada kolay bulurlar diye oraya gitmemişti. Kızlara biraz kafa dinlicem merak etmeyin diye mesaj attı. Gerçi burayı da bulurlardı ama en azından biraz yalnız kalırdı.

Bi kaç gündür yaşadıkları geldi aklına, ne garipti iki gün önce artık Yıldız'la aramızda bi engel kalmadı diyordu. Fakat şimdi en büyük engel kendisiydi.

"Affetmek ne zormuş.." dedi kendi kendine.

Gerçekten zordu. Evet af dilemekte zordu belki ama sevdiğine bu kadar kırıldıktan sonra affetmek ondan daha meşakkatliydi.

• • •

Yıldız Mollaların evine geldiğinde Kuzey'in yaylada olmadığını öğrenmişti. Feride gelip babasının mesajını gösterdiğinde Şeref ve Emine biraz olsun rahatlasa da Yıldız sakin olamıyordu. Ya başına yine bir şey gelirse diye düşündü. Ya tekrar kaybedersem onu...

GÜZEŞTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin