Sarhoş kedi

1.6K 111 69
                                    

Yıldız biraz düşündükten sonra anlaştık dercesine elini uzattı. Kuzey başta elini tutmaya yeltendi ama tutmadı.

"Elim eline değmicek...değerse yanarım"
•               •                   •                •                 •

Bu bölümü canım aşkom yazkipap armağan ediyorum bölümüdeki iki yeri heyecanla bekliyordu. E hadi okuyunuz ve bol bol yorum yapınız 😘😘

                            12.Bölüm

Bazen istemeden de olsa bazı şeyleri yapmaya mecbur kalırız. Kuzey'in mecburiyeti bi çift mavi gözdü, onları görmek için belki de kazanamayacığı bi kumar oynuyordu. Yıldız ise bu kumarı çoktan kaybetmişti. Sevdiği adamı arkadaşı olarak göremeyeceğini biliyordu ama yapamazdı bi daha aynı şeyleri yaşayamazdı. Eğer kabul etmese dünyanın bi ucuna da gitse Kuzey'in peşinden geleceğini biliyordu. Kendisi mutlu sondan vazgeçmişti karşısındaki adamı da vazgeçirecekti...

Kuzeyle Sefer'in arası giderek düzeliyordu. Sefer eski dostuna bir iyilik yapıp iş bulmuştu.

"Bak iki gün sonra diyorum sakın sözünden dönme bu sefer vururum seni Kuzey efendi"

"Ya Sefer iş buldun diyon ben niye işten kaçayım çok mu meraklıyım sizin pis tuvaletlerinizi temizlemeye" diye çıkıştı Kuzey.

"Bağırma la ne bağıyon" diyip kendisi bağırmıştı. "Bak iki gün sonra sakın unutma"

Kuzey bıkkınlıkla başını salladı.

2 gün sonra

Yıldız yaylaya geri döndü. Kuzey söz verdiği gibi karşısına çıkmıyordu usul usul izliyordu uzaktan sevdiğini, özlüyordu sesini, ciğerlerine dolan o portakal kokusunu ama sabrediyordu.

Yıldız da durumlar biraz daha karışıktı bi yandan çok özlüyordu bi yandan yine aynı rüzgara kapılıp darmaduman olmak istemiyordu.

Öğlene doğru evdeki işlerini bitirmişti. Bugün babasıyla yıllar sonra balık tutmaya gideceklerdi. Üzerini giyindikten sonra oltaları ve kovaları arabasına koydu. Yandan yandan Kuzey'in evine bakmıştı. Kimseleri göremeyince arabasına bindi. Babasını almak için köydeki evlerine gitmişti. Yaşar kapıya inmiş avcı kepleri gibi bi şapkayı başına geçirmişti. Sefer'de peşinden çıkmıştı.

"Ya baba bende geleyim işte hem bu gırmızı kafayla balık tutulmuyo ki geri atıyo balıkları"

Yıldız gülerek abisine baktı. Dalga geçer gibi kafasını iki yana sallayıp "Kıskanma abicim kıskanma babam bu gün benimle ee sen Poyraz'la git istersen"

Sefer iğrenç bir şey görmüş gibi yüzünü buruşturdu.

"Sen o yılıhla git Yıldız he sen git" kaşlarını kaldırıp ciddileşti. "Hem o hala balayında.." yalvarır gibi bakıp tekrar konuştu. "Ya bende geleyim ya"

Yaşar kesin bir sesle "Hayır" demişti. "Biz kızımla gidicez konuşacaklarımız var"

Sonra arabaya binmişti. Yıldız suçu olmadığını gösterir gibi ellerini havaya kaldırdı. Arabaya binip dere kenarına gittiler.

Yolda giderken araba teklemeye başlamıştı. Yıldız direksiyon hakimiyetini kaybedince araba sağa sola kaymış ve sonunda bir ağaca çarparak durmuştu. Başındaki sıcak sıvıyı hissetmesiyle gözlerinin kapanması bir oldu.

• • •

"Baba?"

Yıldız ufak bi baygınlık geçirip kendine gelmişti. Yanına baktığında babasının gala baygın olduğunu gördü. Telaşla doğrulup babasını sarsmadan uyandırmaya çalışıyordu.

GÜZEŞTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin