Üç hikaye baya zorladı beni o yüzden artık Güzeşte'yi sonlandırmaya karar verdim. Kolay veda edemeyeceğim için iki part halinde yazıyorum...
..keyifli okumalar..
—
5 Yıl sonraYıldız budanmış portakal ağacının dibine oturmuş, yılların eskittiği kitabı okuyordu. Fidanlar hatrı sayılır ölçüde uzamışlardı. Hepsine teker teker göz gezdirip dolu gözlerini denizlere dikti.
Şimdi
Kuzey ve Yıldız bankta sarmaş dolaş oturuyordu. Adamın ellerin kadının karnında, kadının elleri ise onun ellerinin üzerindeydi. Kuzey çenesini Yıldız'ın omzuna yaslamış ara sıra boynuna öpücük bırakıyordu. Yıldız başını omzundan doğru Kuzey'e çevirdiğinde Kuzey kadının dudağını öpmek için hamle yapmıştı.
"Kuzeey sahildeyiz"
Yıldız'ın geri çekilmesiyle Kuzey'in yüzü düşmüştü.
"Şimdi de öptürmemeye mi karar verdin zalımın gızı?"
"Beni öyle orta yerde öpemezsiniz Kuzey bey olmaz yani olmaz?" dedi kafasını hayır anlamında hızla sallarken.
"Evimize gidelim o zaman" dedi Kuzey bakışları karşısındaki dudaklarda takılı kalmıştı.
Yıldız koca gözlerini açıp seslice yutkundu. Sonra kafasını tekrar önüne çevirip denizi izlemeye çalıştı. Ama ensesinde hissettiği sıcak nefes ve sayısız öpücükler buna engel oluyordu.
"Bizimkilerle konuşsak mı artık?"
Hızla çekilip kendini bankın diğer ucuna attı.Kuzey kadının kızarmasını gülerek izlerken dediği şeyle aklına kaç gündür unuttuğu şey geldi. Yıldız adamın gülümsemesinin solduğunu görünce şaşırmıştı.
"Noldu Kuzey?"
"Kendi derdime düşüp unuttum. Mine benden önce okumuş mektubu benim aslında onunla konuşmam lazım"
Yıldız ellerini adamın yanaklarına koydu.
"O zaman daha fazla erteleme sevgilim"
Kuzey dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı.
"Seni eve mi bırakayım?"
"Olur"
"Akşam alırım ama haberin olsun"
"Allah Allah o niyeymiş?" Dedi Yıldız kaşlarını çatarak, Kuzey gülümseyip kadına baktı. Kafasını Yıldız'a doğru eğip derin bir nefes aldı.
"Kokuna ihtiyacım oluyo"
"F-Fe-Feride de parfümün varmış ya onu koklarsın"
"Cık" daha da eğilip kafasını omzuna gömdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
FanfictionÜç kalp, aşkı için yanıp tutuşan ama sevdiğine kavuşamayan üç kalp... 20 yıl herkesin payına farklı düşmüştü. Yıldız bi pusuladaki resme sevdalı yaşadı. Kuzey yaptığı hatanın bedelini ödedi. Güney ise olmayacak bi sevda uğruna içten içe yandı.Kimsel...