5. Bölüm
Flashback
"Bu gün bir şey oldu, Kuzey bana sarıldı, hani dizilerde filmlerde derler ya içim içime sığmadı diye öyle oldu bana da, ellerim terledi, kalbim sıkıştı-"Kuzey Yıldızın odasına kağıt kalem almak için gelmiş çekmeceleri karıştırken gördüğü günlükten bi kaç satır okumuştu. Seviyordu Yıldız onu, aşıktı ona, devamını okuyamadan Yıldız girdi odaya, Kuzeyin elinde günlüğünü görünce yanakları al al oldu. Mavi mavi gözlerini kocaman açıp Kuzeye baktı
"O okudun mu?"
Kuzey bi elindeki günlüğe bi Yıldıza baktı.
"Yo yoo ben şey ıı kağıt alıcaktım boş kağıt bulamıyınca dedim bundan bi sayfa alayım"
Okuduğunu anlamamalıydı. Ama o kadar saçmalamıştı ki kesin anladı diye geçirdi içinden.
Yıldız sinirle Kuzey'e geldi. Elinden günlüğü çekti aldı."ULA GÜNLÜKTEN SAYFA MI KOPARILIR"
Ohh anlamadı. Dedi içinden Kuzey
"Ne bilim kızım ben hepsi defter değil mi bunların?"
"Offf offf"
"Ya koparamadım zaten...hem ne ne yazdın ki o günlüğe o kadar önemli..hayır ne yazmış olabilirsin?"
Kuzey mal mısın oğlum seni yazmış işte ne bu kıskançlık,Yıldızın yüzünde bi tebessüm belirdi.
"Noldi kıskandın mı Kuzey bey? Belki de sevdiğimin adı yazılı"
Sakin ol Kuzey seni yazmış işte, kıskandırmaya çalışıyo sadece... Lan ya başkası varsa devamını okumadım ki bunun bi sarıldığımızı yazmış.. Yok yok olmaz başkası olsa bilirdim.
"Hooo hooo neye daldın gittin?"
"Ne dalcam be kimi yazdıysan yazdın bana ne? Abinmiyim? Sevgilinmiyim? NAPARSAN YAP!"
"DOĞRU HİÇ BİŞEYİM DEĞİLSİN! Oküzzz"
Kendi ismini gördüğü halde hepsini okuyamadı diye sinirlendi Kuzey, bi hışımla çıktı odadan,
Yıldızında ondan farkı yoktu. Başta kıskandı diye sevinmişti tabi ama Kuzey anında hevesini kırmıştı."Dağ öküzü kıskandım desen ölürsün sanki"
-Flashback son-
Kuzey Yıldızın dudaklarına yapıştı. 20 yıllık hasretle öpüyordu karşısındaki kadını, Yıldız başta karşılık vermedi. Ama sonunda teslim olmuştu o da sevdasına, nefes nefese kalmışlardı. Kuzey Yıldızı bi yandan öpüyor bi yandan yatak odasına götürüyordu. Boynunu alnını omuzlarını öptü teker teker, odaya gelmişlerdi. Kapıyı arkasından kapattığı gibi Yıldızı kapıyla kendisinin arasında bıraktı. Üstündeki penyeden kurtulmaya çalışıyordu.
"Kuzey...yapma"
"ben buraya sa sadece çocukluk arkadaşıma yardım etmeye geldim"
Dedi Yıldız zar zor soluklanarak,kalbi yerinden çıkıcak gibiydi.
Arkadaş, bi kelime bi insanın canını ne kadar yakabilirse o kadar yanmıştı canını Kuzeyin
"Yıldız..Biz hiç bi zaman arkadaş olmadık...Yâr olduk yara olduk, sevgili olamadık belki ama sevdalı olduk....ama hiç bir zaman arkadaş olmadık..aramızdaki bu şeyi arkadaş gibi basit bi kelimeye yükleme, bize bunu yapma "
"Yâr? Sen bana sadece yara oldun Kuzey, sen yara oldun"
"Yıldız ben sana-"
Yıldız parmaklarını Kuzey'in dudağında gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
FanfictionÜç kalp, aşkı için yanıp tutuşan ama sevdiğine kavuşamayan üç kalp... 20 yıl herkesin payına farklı düşmüştü. Yıldız bi pusuladaki resme sevdalı yaşadı. Kuzey yaptığı hatanın bedelini ödedi. Güney ise olmayacak bi sevda uğruna içten içe yandı.Kimsel...