Bu bölümü beneverdreamlessbideneme ithaf ediyorum..
Sefiyom seni haydo shsjjs
-17.Bölüm"Gi-gittin gittin sandım" dedi Yıldız ağlarken.
"Şhh burdayım bi yere gitmedim"
Kuzey kadını sakinleştirmek için fısıldar gibi konuşuyordu. İnce uzun parmakları kadının güzel yüzünde gezerken bi yansan da parmağının değdiği yerleri öpüyordu.
"Al-alsın...de-dedin..va-vaz vazgeçersem a-alsın ca-canımı de-dedin...vazgeçtin"
Yıldız nefesinin izin verdiği kadar konuşabildi. Cümlenin sonuna doğru sesi kısılmıştı. Hıçkırıklarını durduramıyordu. Kızarmış gözleri adama bakarken, ellerini adamın yüzüne koydu.
"Ben hiç bi zaman senden vazgeçmedim kurban olduğum...vazgeçemem"
Yıldız tekrar susamış olduğu dudakları dudaklarının içine hapsetti. Bi yandan hala gözlerindeki yaşlar akmaya devam ediyordu.
Kuzey de bi yandan kadına karşılık veriyordu, bi yandan kadının yüzündeki yaşladı parmak uçlarıyla siliyordu. Dudakları hala birbirinin üzerindeydi ama öpüşmüyorlardı.Ciğerlerine gereken havayı verirken bi yandan da birbirlerinin nefeslerini soluyorlardı. Kuzey kadının dudağına sayısız minik öpücükler bırakıyordu. Dudaklarını bu sefer yanaklarında gezdirdi. Gözyaşlarının her birini teker teker öptü.
Sonra tekrar sarıldı kadına sımsıkı...
Aralarına kırgınlıkların, gururun girmesini engellemek ister gibi sokuldular birbirlerine...
İkisi de biliyordu artık, tek başlarına yaşayamayacaklarını..Kuzey ve Yıldız'ı sahil kenarında oturmuş denizi izliyorlardı. Yıldız başını Kuzey'in omuzuna yasladı. Gözlerini kapatıp adamın kokusuna hapsoldu. Kuzey kadının kırmızı saçlarını okşarken ara ara minik öpücükler bırakıyordu.
"Sana bişey olsaydı yaşayamazdım.."
"Bişey olmadı Yıldız burdayım..."
"Burdasın.."
Dedi kadın adamın boynuna sokulurken, bi öpücük kondurdu.
"Evdekilere haber vermek lazım kızlar ne durumda kim bilir"
"Telefon çekmiyor ki"
"E bu fırtınada da çıkılmaz... Sahi sen nasıl geldin be mavi?
"Hatırlıyorum ki," dedi Yıldız adama tekrar dolu gözlerle bakarken "Aslında daha erken gelicektim ama işte bayılmışım sakinleştirici filan vermişler o yüzden bi güne yakın uyudum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
FanficÜç kalp, aşkı için yanıp tutuşan ama sevdiğine kavuşamayan üç kalp... 20 yıl herkesin payına farklı düşmüştü. Yıldız bi pusuladaki resme sevdalı yaşadı. Kuzey yaptığı hatanın bedelini ödedi. Güney ise olmayacak bi sevda uğruna içten içe yandı.Kimsel...