Bölümü ful Ahmet Kaya dinleyerek yazdım. Sevenlere selam olsun... Sizde dinlerseniz belki aynı şeyleri hissederiz diye buraya da ekledim-19.Bölüm-
•
Yıldız'danYaylaya geldiğimde Kuzey'in evinin ışığı yanıyordu. Zaten evin yanına park edilmiş parlayan sarı jeepte adamın geldiğini gösteriyordu. Normalde motor sesini duyup hemen gelirdi. O gelmeyince ben eve doğru yürüdüm. Kapıya geldiğimde ne bir ses, ne de bir hareket vardı.
"Kuzey!"
Diye seslendim kapının ardından,
"Sevgilim içerde misin?"
"Kuzey?"
Kapıya hızla vurmaya başladım. Bi haftadır içimdeki o korku yine gün yüzüne çıkmıştı. Yılların aşındırdığı tahta kapıyı yumruklamaya başladığımda göz yaşlarım yanağımda süzülüyordu. Tekrar sertçe vurduğumda kapı açılmıştı. Çürümüş kilidi yere düştüğünde tok bir ses çıkardı.
Ordaydı.. Masanın kenarına çökmüş, iki metre adam küçücük kalmıştı. Çenesini bi dizine yaslamış ellerini bacağında kenetlemişti. Ağlamıyordu ama gözleri her kapandığıda bi damla düşüyordu boşluğa, boş bakışlarla yere bakarken. Belki de geldiğimi bile duymamıştı.
"Sevgilim?"
Seslendim..Duymadı.
Yanına gittim. Sağsalim görmenin rahatlığı kısa sürmüştü. Çünkü bu hali daha çok korkutmuştu beni.
"Kuzey, sevgilim nolur bak bana"
Ellerimi yanağına koyup başını kaldırdım. Yüzünü bana çevirdim. Hala yüzüme bakmıyordu. Boşluğa dalıp gitmişti sanki.
"Korkuyorum"
Dedim sesimin titremesine izin vererek, biliyordum çünkü dayanamazdı o bana, dayanamadı da...
Hüzünlü bakışları bi anda gözlerimle buluştu. Bi kaç saniye gözlerime bakıp tekrar bakışlarını boşluğa bıraktı. Başını göğsüme yasladığında kollarımı ona sardım. Saçlarını defalarca öpünce dudaklarıma alnını dayadı.
•
Yazardan;Kuzey başındaki ağrı diner umuduyla alnını sevdiğinin dudaklarına dayadı. Başı değil beyni ağrıyordu sanki, güçsüzleşmişti. Yıldız Kuzey'in alnına,kafasına, gözlerine sayısız öpücükler bıraktı. Sakallarını okşarken adama yalvardı.
"Ne olur konuş benimle, tek bişey dahi olsa söyle Kuzey...Ne seni bu hale getirdi?"
Kuzey konuşmak için ağzını araladı. Sanki kelimler boğazında düğüm olmuştu. Kafasında binlerce düşünce, konuşamıyordu sanki. Konuşmaya çalıştıkça boğuluyordu. Derin nefesler almaya çalıştı.
"Kuzey tamam, tamam sevgilim...şhh sakin ol sakin ol.."
Yıldız sevdiğinin kafasını yine göğsüne sakladı. Saçlarını bi yandan okşuyor, bi yandan öpüyordu.
"Uyuyalım mı?"
Diye sordu. Belki uyursa düzelirdi. Kuzey başını salladı. Kafasını Yıldız'ın göğsünden kaldırıp ayağa kalktı. Yıldız da ayağa kalktı, adamın elinden tutup odaya götürdü. Yatağa oturttuğunda dolaba bakıp pijama aradı. Yayla geceleri soğuk olurdu. Ve adamda ince bir gömlek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEŞTE
FanfictionÜç kalp, aşkı için yanıp tutuşan ama sevdiğine kavuşamayan üç kalp... 20 yıl herkesin payına farklı düşmüştü. Yıldız bi pusuladaki resme sevdalı yaşadı. Kuzey yaptığı hatanın bedelini ödedi. Güney ise olmayacak bi sevda uğruna içten içe yandı.Kimsel...